תקשורת ומדיה

איך הגיעו פרטי "שיחה סגורה" של בנט ל-NRG - ומי בערוץ 7 ישלם את המחיר?

שר הכלכלה קיים ראיון ושיחת רקע עם ערוץ 7. כעבור שעה פורסמו הדברים ב-NRG ועוררו מבוכה. המדליף לכאורה זומן לשיחה שימוע אצל עורך ערוץ 7
נפתלי בנט מתראיין לערוץ 7, אתמול (באדיבות ערוץ 7) (צילום באדיבות ערוץ 7)
הדלפת פרטי שיחת רקע שקיים אתמול (יום ג\') שר הכלכלה נפתלי בנט במערכת ערוץ 7, הובילה לסערה גדולה. לאייס נודע כי אחד מהעיתונאים באתר זומן לשיחת שימוע אצל העורך הראשי של ערוץ 7, והוא עשוי לסיים את תפקידו באתר.
הסיפור החל כאשר לאחר סיור שקיים בנט בבית אל, הוא הגיע להתראיין לערוץ 7 , ולאחריו קיים שיחת רקע עם אנשי המערכת - העורכים והכתבים. השיחה הוגדרה מראש - על רקע התפרקות הממשלה - כ\"שיחת רקע שלא לפרסום\", לכן מה הייתה גדולה ההפתעה כאשר כעבור זמן קצר פרטי השיחה פורסמו באתר NRG על ידי הפרשן הפוליטי שלום ירושלמי.
בין היתר פורסם כי בנט אמר ב\"שיחות סגורות\" שהוא וראש הממשלה כרתו ברית שתחליף את הברית עם לפיד. באותן שיחות אמר בנט כי הברית עם שר האוצר לפיד הייתה \"טעות חמורה שלא הייתי חוזר עליה היום, ולא אחזור עליה בעתיד\".
גורמים יודעים לספר כי לאחר השיחה עם השר בנט, אחד מכתבי המערכת (ששמו שמור במערכת אייס, א\"כ) התקשר לירושלמי על מנת לבצע עמו ראיון טלפוני מוקלט בענייני היום הפוליטיים הסוערים גם כך. במהלך השיחה התעניין ירושלמי לגבי ביקורו של בנט בערוץ 7, וזכה לשיתוף פעולה מצד אותו עיתונאי.
הדלפת הדברים עורר מבוכה רבה אצל אנשי בנט, שלדברי גורמים - זעמו על ערוץ 7. הדבר הוביל לבדיקת מקור ההדלפה, ובהמשך העיתונאי זומן לפגישה אצל עורך ערוץ 7 עוזי ברוך שצפויה להתקיים היום.
בסביבתו של שר הכלכלה טוענים כי לאחר שהדברים פורסמו ב-NRG, לא הייתה פניה לערוץ 7. העיתונאי שזומן לשימוע אמר לאייס: \"אני מנוע מלדבר, מצטער\". עורך ערוץ 7 עוזי ברוך סירב להגיב. שלום ירושלמי אמר: \"אין לי מושג על מה מדובר\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה