תקשורת ומדיה

חודש לפני הדד-ליין לסגירת ערוץ 10: ההנהלה זימנה את העובדים לאסיפה

היום אחה"צ תחל מועצת הרשות השנייה לדון בעתידו של הערוץ. מחר יזכו העובדים לקבל עדכונים לגבי מצבו, ולגבי המגעים עם המשקיע הפוטנציאלי
מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי (צילום: אלון אלג'ם) (צילום אלון אלג'ם)
הנהלת ערוץ 10 זימנה את עובדי הערוץ וחברת החדשות שלו, לאסיפה מיוחדת. האסיפה מחר (יום ה\') בשיתוף עם ועד העובדים, תתמקד במצבו של הערוץ, פחות מחודש לפני שאמור להסתיים הזיכיון של הערוץ, דבר שעשוי להביא לסגירתו.
בישיבה יוסברו לעובדים מה צפוי לעבור הערוץ בתקופה הקרובה, מה הדרכים להצילו, ומה הפרוצדורה שהוא צפוי לעבור במועצת הרשות השנייה, שתחל בדקות הקרובות בישיבה ראשונה בסוגיית הערוץ.
באסיפה צפויה ההנהלה לדווח לעובדים גם על המגעים עם איש העסקים שמתעניין בערוץ, כפי שנחשף אתמול באייס . בהמשך נודע כי מדובר ככל הנראה ביו\"ר בנק הפועלים לשעבר שלמה נחמה, שמרכז סביבו קבוצת משקיעים, כאשר הקבוצה מיוצגת על ידי עו\"ד רם כספי.
כפי שפורסם באייס, נחמה סיים לבצע בדיקת נאותות והוא נחשף לתכנית העסקית של הערוץ, ואף רואה עין בעין את תכניתו של המנכ\"ל יוסי ורשבסקי למקד את הערוץ לשידורי אקטואליה ודוקו. נחמה וקבוצתו אף מעוניינים להזרים יותר מ-100 מיליון שקלים לערוץ, אבל ממתינים כרגע על הגדר לראות כיצד תפעל הרשות השנייה בנוגע לחובות הערוץ ולרצונו לעבור לרישיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה