תקשורת ומדיה

חדירה לעומק האויב: מה עשה איש ערוץ הספורט מוטי פשכצקי באייטם ב-ONE?

פאשלה עריכתית ב-ONE? שלשום שורבבה באתר פסקה שלמה מדבריו של מוטי פשכצקי מערוץ הספורט. כעבור זמן קצר היא הוסרה. ושבו בנים לגבולם
הפרסום ב-ONE בלי מוטי שפכצקי (צילום מסך: ONE) (צילום צילום מסך: ONE)
עד כמה התחרות בין 2 גופי תקשורת הספורט גדולה, יעיד המקרה הבא. שלשום (יום ג\') התקיים כנס מנהלת הליגות לכדורגל לטיפול באלימות ובגזענות. באירוע לקחו חלק גם נשיא המדינה ראובן ריבלין, שרת הספורט לימור לבנת, בעלי מועדוני כדורגל ובכירים אחרים.
האירוע זכה לסיקור בכל כלי התקשורת, ולהתייחסות מיוחדת בגופי תקשורת הספורט. ONE למשל שידר את האירוע במשך שעות בערוץ הטלוויזיה שלו.
באייטם ארוך ב-ONE מצוטטים דבריהם של הנשיא ריבלין, השרה לבנת, יו\"ר מנהלת הליגה יורם באומן, יו\"ר הטוטו צחי פישביין, אחראי האבטחה באופ\"א מארק טימר, מאמן מועדון ספורט אשדוד ניר קלינגר, מנכ\"ל הטוטו איציק לארי, שחקנים, שופטים, אוהדים, ואפילו העורך הראשי של ONE, גידי ליפקין.
פסקה שלה באייטם יוחסה למוטי פשכצקי, כתב בערוץ הספורט. \"כשנקניקייה לא תעלה 20 שקלים, יהיה ניתן לקיים משהו יפה\", אמר לקהל. \"התקשורת עוזרת, אבל אנחנו מפספסים את קבוצת הגיל הצעיר. חשוב להפחית את מחירי הכרטיסים\".
הציטוט של פשכצקי, עד שהוסר כעבור זמן קצר (צילום מסך: ONE)
הציטוט של פשכצקי, עד שהוסר כעבור זמן קצר (צילום מסך: ONE)
לדברי גורמים, \"כנראה שעורך בדסק לא היה ערני לרגישות הזאת ב-ONE, של לתת חשיפה למתחרים\", ואכן, כעבור זמן לא ארוך הפסקה נמחקה.
ב-ONE מסרו כי: \"בכנס המנהלת השתתפו אנשים מכובדים רבים, כנשיא המדינה ראובן ריבלין, יו\"ר המנהלת יורם באומן, שרת הספורט לימור ליבנת, יו\"ר הטוטו צחי פישבין, מנכ\"ל הטוטו איציק לארי ועוד רבים. הכנס נערך כ-6 שעות וסוקר באופן חי באתר. בסיום הכנס נערכה כתבה תמציתית על פי התפקידים הרשמיים וחשיבות הדוברים בה. הכנס שודר כ-6 שעות בשידור חי במלואו בערוץ הטלוויזיה ובאתר one ובסיומו ערכו כתבה סיכום תמציתית של מספר דקות\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פשכה
    מבין משהו 12/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בone רועדים רק מפשכה. הוא הכתב הכי טוב של ערוץ הספורט.
    סגור
  • 1.
    זו לא התמונה של מוטי פשכצקי
    עידו 12/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.scooper.co.il/pr/1014597/ פה תמצאו את התמונה שלו
    סגור