תקשורת ומדיה

השקה שקטה לאפליקציית GIRLZ של לאשה: תצא השבוע בקמפיין פרסומי

האפליקציה שבנתה קבוצת 'ידיעות' רביעית בהורדות באייטונס. עוד נתונים: 20 אלף משתמשים, 4 מיליון דפים נצפים ו-10 דקות גלישה בממוצע ביום
מגזין לאשה (סריקה) (צילום סריקה)
מגזין לאשה השיק לפני כ-10 ימים את אפליקציית GIRLZ, וצפוי לצאת השבוע בקמפיין לקידום האפליקציה שפותחה בתוך קבוצת ידיעות אחרונות.
האפליקציה החדשה כוללת את כל המדורים שיש במגזין, טיפים ועוד. בין הכותבים ניתן למנות את מאיר אדוני, שאול בן אדרת וישראל אהרוני, פרופ\' מוטי רביד, פרופ\' עמוס רולידר, חלי ממן, קרן פלס, מנשה נוי, ריקי גל, ירין שחף ועוד.
כבר כעת היא במקום הרביעי בהורדות בקרב האפליקציות הישראלית באתר אייטיונז, עם 20 אלף משתמשים, 4 מיליון דפים נצפים ו-10,000 שיתופים. עוד עולה כי ממוצע הגלישה באפליקציה עומד על כ-10 דקות ביום למשתמש.
השקת האפליקציה החדשה מגיעה על רקע הירידה בחשיפה של מגזין הפרינט, על פי סקר TGI מחודש יולי האחרון . על פי אותו סקר, מגזין הנשים של \'ידיעות אחרונות\' רשם בחצי הראשון של 2014 חשיפה של 7.3% מול 8.3% בחצי השני של 2013 ו-8.5% בחציון שלפני כן. מאידך, גם המתחרה את, שהעביר בחצי הראשון של השנה את הבעלות משלמה בן צבי ליובל סיגלר, ירד בחשיפה, מ-2.8% ל-2%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסומת שוביניסטית.
    אנונימי 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומות שתליתם ברחובות ואני מצטטת- "כל מה שנשים רוצות לדעת: רעיונות טובים לאוכל, זוגיות, ילדים, עיצוב, טיפוח, אופנה ועוד." משפילה אותי בתור אישה. בתור מי שמתיימרים לדעת מה מעניין אותי, הייתי מצפה לטיפה פחות זלזול בי. לא אוריד את האפליקציה שלכם או אקנה את העיתון שלכם.
    סגור
  • 1.
    פרסומת שוביניסטית ומביכה.
    אנונימי 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומות שתליתם ברחובות ואני מצטטת- "כל מה שנשים רוצות לדעת: רעיונות טובים לאוכל, זוגיות, ילדים, עיצוב, טיפוח, אופנה ועוד." משפילה אותי בתור אישה. בתור מי שמתיימר לדעת מה מעניין אותי, הייתי מצפה לטיפה פחות זלזול בי. לא אוריד את האפליקציה שלכם או אקנה את העיתון שלכם.
    סגור