תקשורת ומדיה

אחרי הדחיה אמש: ההצבעה בוועדה של אלקין על עתיד ערוץ 10 תתקיים מחר

יו"ר הוועדה המשותפת לכלכלה והחינוך, זאב אלקין, דחה אתמול את הישיבה, דקות לאחר שהחלה. מנכ"ל ערוץ 10 שלח בלילה הודעת הרגעה לעובדים
זאב אלקין (מתוך עמוד הפייסבוק) (צילום מתוך עמוד הפייסבוק)
אחרי הדרמה אתמול (יום ב\') בערב במסגרתה בוטלה הישיבה המשותפת המיוחדת של ועדת הכלכלה ו-ועדת החינוך שאמורה הייתה לדון להכריע במתווה הרשות השנייה להפחתה של השקעת הזכייניים, הבוקר נקבע כי הישיבה תתקיים מחר.
אתמול סמוך ל-21:00 בערב הודיע יו\"ר הכנסת יולי אדלשטיין על הקמת הוועדה המשותפת של ועדת החינוך ו-ועדת הכלכלה, כדי שזו תדון ותכריע בהמלצות הרשות השנייה להפחית את המחויבויות של זכייניות הטלוויזיה. באותן דקות כבר נקבעה שעת הישיבה של הוועדה המשותפת - 21:00 בערב.
ואולם, עם פתיחתה הודיע יו\"ר הוועדה המשותפת זאב אלקין, וקורבו של ראש הממשלה נתניהו, על ביטול הישיבה. כעבור עוד כמה דקות הצביעה הכנסת על פיזורה.
מנכ\"ל הערוץ יוסי ורשבסקי הפיץ אמש הודעה לעובדי הערוץ, בה נכתב כי \"הוועדה המשותפת לועדת הכלכלה ו-ועדת החינוך שהיתה אמורה להתכנס היום ולאשר את החלטות מועצת הרשות השנייה בדבר הסרת החסמים לכניסה לשוק הטלוויזיה, לא התכנסה בסופו של דבר בשל בעיות פרצדורליות. דיברתי עם יו ר הוועדה ח כ זאב אלקין והוא הבטיח לכנס את הועדה ביום-יומיים הקרובים. בימים אלה חשוב מאוד לשמור על קור רוח\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה