תקשורת ומדיה

זהו יום הבוחר: 'ידיעות' ו-ynet בוחנים אפשרות להפעלת דסק בחירות משותף

שנתיים לאחר שהפעילו דסק משותף, הוא עשוי לחזור גם הפעם. השאלה: האם אחריו המערכת תישאר מאוחדת - במסגרת השינויים בקבוצה ב-2015
בניין ידיעות אחרונות (צילום: אייס) (צילום אייס)
בקבוצת ידיעות אחרונות בוחנים אפשרות להפעיל גם במהלך מערכת הבחירות הנוכחית, דסק משותף לפרינט ול-ynet - כך נודע לאייס. בשלב זה טרם התקבלו החלטות אופרטיביות בנושא, ועל פי גורמים, מדובר בשיחות ראשוניות בין בכירי 2 הגופים.
לפני שנתיים, כ-3 חודשים לפני בחירות 2013, הוקם דסק משותף במסגרתו התבקשו כתבי \'ידיעות\' ו-ynet לעבוד עבור 2 הגופים, במה שהעריכו בזמנו כפיילוט לקראת איחוד עתידי שצפוי להתבצע במהלך 2015 במערך התוכן של הקבוצה, לצד איחוד במחלקות אחרות.
הכתבים הונחו בזמנו על ידי עורכיהם כי מדובר בעבודה שווה עבור \'ידיעות\' ועבור ynet, אולם לעיתון ניתנה עדיפות על פני האתר בכל הנוגע לידיעות בלעדיות שניתן היה לשמור עליהן בלי שידלפו. במידה והיה חשש שהסיפור עשוי להתפרסם אצל המתחרים, הוא פורסם באופן מיידי ב-ynet.
יש לציין כי קבוצת ידיעות אכן עומדת לפני מהלך של איחוד חטיבות, ומחלקות בין העיתון, אתר ynet, היומון כלכליסט, המקומונים של רשת ידיעות תקשורת, קבוצת המגזינים ועוד, מה שעשוי להוביל לפיטוריהם של עובדים רבים. מהלך כזה עשוי להתרחש בחצי הראשון של 2015 אז הקבוצה תעבור לבניין משותף באזור התעשייה של ראשון לציון.
מ-ynet סירבו להגיב. תגובת \'ידיעות אחרונות\' לא התקבלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה