תקשורת ומדיה

נוני עושה בעיות? עובדי קבוצת 'ידיעות' - הנה רשימת הנציגים החדשים שלכם

באמצע 2013 הוקם ועד זמני משותף ל'ידיעות אחרונות', 'כלכליסט' ו'לאשה' - תחת חסותו של ארגון העיתונאים. אתמול נבחרו 9 חברים מתוך 10 מועמדים
בניין ידיעות אחרונות (צילום: אייס) (צילום אייס)
9 חברי ועד עובדים חדש נבחרו אתמול (יום ד\') בקבוצת ידיעות אחרונות. על 9 המקומות התמודדו 10 מועמדים מבין עובדי עיתון \'ידיעות אחרונות\', היומון כלכליסט והמגזין לאשה.
בבחירות הצביעו 135 עיתונאים. הנציגים הנבחרים הם משה רונן, ירון קלנר, ירון דורון וטל שחר מ\'ידיעות\', מיקי פלד, גלי וולוצקי, ויקי אוסלנדר ונועה באסל מ\'כלכליסט\', ושולי דיכנו מ\'לאשה\'. עמי ברנד מ\'כלכליסט\' לא הצליח להיבחר, למרות שקיבל יותר קולות מדיכנו, וזאת בשל הבטחת ייצוג לנציג של XNET או לאשה.
גורמים בקבוצה סיפרו אתמול לאייס כי קיבלו במהלך היום הודעות SMS ושיחות מהמתמודדים, שביקשו מהם להגיע ולתמוך בהם.
עד כה תפקד ועד זמני מאוחד ב-3 הגופים, לאחר שארגון העיתונאים הודיע בחודש יוני 2013 להנהלת \'ידיעות\' על הקמת הוועד, לאחר שהשיג מעל חתימות של יותר משליש מעובדי הקבוצה. במשך שנים יוצגו העובדים הוותיקים על ידי אגודת העיתונאים בתל אביב. מאוחר יותר היום יפורסמו שמות חברי הוועד החדשים, לאחר בדיקת כל הקולות.
הוועד החדש יאלץ להתמודד עם המהלך לאיחוד המערכות ואגפי הקבוצה תחת מטריה אחת כבר בשנה הקרובה, מה שעשוי להוביל לפיטורי ענק בקבוצה. על פי גורמים בידיעות, החשש במסדרונות הקבוצה הוא שממצבת העובדים ייחתכו עד 40% מכלל העובדים, ובסך הכל מאות עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה