מדיה

חודש אחרי: מה קרה לאיום של ראש עיריית אשקלון לתבוע את 'חדשות 10'?

איומי סרק? אלמוג בוקר חשף תלונה של אישה נגד שמעוני, שאיים אח"כ לתבוע. והיום? פרקליטו מבהיר כי "ראה"ע טרם החליט אם להמשיך בתהליך"
אלכסנדר כץ |  3
אלמוג בוקר באייטם על ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני במהדורה המרכזית (צילום מסך: ערוץ 10)
if you want to shoot shoot don\'t talk: כמעט חודש חלף מאז איים ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני מעל כל קבוצת וואטסאפ, במה ואתר (וכן, גם אצלנו באייס ) לתבוע את חדשות 10, ונראה כי הראיס נרגע קצת. מבדיקה שערך אייס הבוקר (יום א\'), עולה כי למרות הדברים הנחרצים שהופנו לחברת החדשות של ערוץ 10 לאחר פרסום של אלמוג בוקר, נראה כי המכתב ששיגר ראש העירייה באמצעות פרקליטו עו\"ד עמיר ג\'ורג\'י, לא באמת ריגש מישהו, אפילו לא את שמעוני.

במהדורה המרכזית ששודרה ב-27 בנובמבר, חשף בוקר מידע על תלונה של עובדת לשעבר של עיריית אשקלון נגד ראש העירייה שמעוני, על כך שביצע בה בעירייה מעשים בעלי אופי מיני, וכעת דורשת העובדת במכתב ששיגרה אל ראש העירייה, פיצוי כספי. באייטם של בוקר נטען עוד כי העובדת לא הגישה תלונה במשטרה, וכי שמעוני עצמו הכחיש את הדברים בשיחה עם \'חדשות 10\', טען כי לא קיבל מכתב מאותה עובדת וכי \"אולי יש פוליטיקאים שמנסים לפגוע בי ומפיצים שמועות\".

עו\"ד ג\'ורג\'י העמיד במכתב למנכ\"ח ערוץ 10 יוסי ורשבסקי ומנכ\"ל חברת החדשות גולן יוכפז שורה של טענות נגד הפרסום, רובן לא על הפרסום עצמו, כי אם על דרך בקשת וקבלת התגובה, למשל על כך שהפניה לא נעשתה באמצעות דוברות העירייה, אלא ישירות אל שמעוני. הפרקליט וראש העירייה דרשו לפרסם הבהרה כי \"נפלה טעות בפרסום וכי מבדיקה שערכתם עולה כי למרשנו לא נמסר כל מכתב בהתייחס לאמור בפרסום\", להבהיר כי \"אין עובדת עירייה המתלוננת על מרשנו\" וכי \"\'חדשות 10\' מתנצלת ככל שנגרמה למרשנו פגיעה עקב הפרסום\" וזאת תוך 24 שעות, ולא ינקוט ראש העירייה עשוי לפנות לערכאות משפטיות ולוועדת האתיקה של מועצת העיתונות.

אז האם זה היה ניסיון להלך אימים על \'חדשות 10\' שלא התקפלה מן ההתחלה? לדבריו של עו\"ד ג\'ורג\'י, הטענות באותה כתבה לא היו נכונות ועובדה היא, כך לטענתו, שאין התקדמות בכל הנוגע לבדיקת טענותיה של אותה עובדת לשעבר.

-איימתם בתביעה, וכרגע זה לא קורה. למה?
\"ראש העירייה טרם החליט אם להמשיך בתהליך התביעה. החומרים היו אצל גורמים אחרים והם לא פרסמו את זה. ערוץ 10 נהג כמנהג \'אחריי המבול\' ופרסם את זה, מה שאינו נכון\".

גם הפעם נמסר מ\'חדשות 10\' כי הם עומדים מאחורי הפרסום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכיר את המקרה - שמעוני משקר (ל"ת)
    עורך דין 21/12/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איתמר אכל אותה (ל"ת)
    אריה לוגסי 21/12/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קצה הקרחון בעיר הזאת
    דוד 23/12/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רק קצה הקרחון בקרוב יצוץ עוד סיפור של אחד הבכירים בעיר שמנהל יחסים אסורים על פי חוק
    סגור