תקשורת ומדיה

מינוי חדש ב-mako: ניב שטנדל יהיה עורך ערוץ התרבות באתר של 'קשת'

שטנדל יחליף בתפקיד את אילן קפרוב, שבעצמו החליף את נטע חוטר שיצאה לחופשה. שי סגל הגיעה מוואלה תרבות - ומונתה לעורכת ערוץ המוזיקה
ניב שטנדל, עורך ערוץ התרבות של mako (יח"צ) (צילום יח"צ)
ניב שטנדל מונה לעורך ערוץ התרבות של mako - כך נודע לאייס. שטנדל מחליף בתפקיד את אילן קפרוב שבעצמו החליף לאחרונה את נטע חוטר שיצאה לחופשת לידה.
שטנדל (34) החל את דרכו בתקשורת כמבקר הקולנוע של NRG ושל מעריב. בהמשך כתב בעכבר העיר, פנאי פלוס, Xnet ועוד. הוא שימש כעורך, כותב ומבקר טלוויזיה במגזין בלייזר, הגיש פינת קולנוע בתכנית הבוקר של רשת, והשתתף בתכנית הרדיו קולנוע בקול ישראל. בשנה האחרונה כתב בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, ספורט ותרבות עבור הארץ.
מינוי זה מתווסף למינויה של שי סגל, לשעבר משנה לעורך מדור התרבות באתר וואלה, שמונתה לעורכת ערוץ המוזיקה של mako במקומו של אסף נבו ששימש כעורך ב-5 השנים האחרונות. סגל (26) שימשה בעבר מנהלת מדיה חברתית בעברה, וב-3 השנים האחרונות עבדה בוואלה, בתחילה כסגנית עורך מדור הסלבס ולאחר מכן שימשה כמשנה לעורך מדור התרבות ועורכת המוזיקה.
איתי ולדמן, עורך mako, מסר כי \"אסף הוביל את ערוץ המוזיקה של mako במשך שנים ארוכות והפך לחלק בלתי נפרד מתעשיית המוזיקה בישראל. אני מאחל לאסף ולאילן הרבה הצלחה ומקווה שדרכנו עוד יצטלבו. שי וניב הם תוספת כוח משמעותית ל-mako ואין לי ספק שבעזרתם נעשה את ערוצי התרבות והמוזיקה הטובים בישראל\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שטנדל המלך!! (ל"ת)
    אחד שחושב שהוא מבין 01/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שטנדל
    אחד שקורא 01/2015/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ספק שהבחור נכס לאומי,כותב בצורה ישרה ישירה בלי שום מניע זר,מפרגן לו וכמובן יותר לכם שזכיתם ,בהצלחה
    סגור
  • 2.
    והוא גם חתיך! (ל"ת)
    עורכת 01/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    (ל"ת)
    לא נתגעגע לאסף נבו!! 01/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור