תקשורת ומדיה

יונה ויזנטל בכנס איגוד השיווק: "נכנסתי למיטה חולה, יכול להיות שאכשל"

העורך הראשי של רשות השידור מפזר ערפל לגבי עתידו, מספר על הוצאת 8 דרמות להפקה, מזהיר כי יש לשלם אגרה, ומצהיר - אין לחצים פוליטיים
יונה ויזנטל, העורך הראשי של רשות השידור, בכנס שיווק 2015 (צילום: סטודיו לם וליץ) (צילום סטודיו לם וליץ)
פרץ של כנות בנאומו של יונה ויזנטל, העורך הראשי של רשות השידור, במהלך כנס השיווק 2015 של איגוד השיווק היום (יום ב\'). \"רשות השידור מאד חשובה לדמוקרטיה, והיה לי סוג של רצון לעשות שינוי - ובגלל זה נכנסתי למיטה חולה\".
לדבריו, \"המציאות עולה על כל דמיון - אם אתם רוצים לעבור למגזר הציבורי, דברו איתי לפני כן. יש קושי במעבר מהשוק הפרטי לשוק הציבורי. אנחנו מוכיחים שרשות השידור חיה ובועטת ותניח תשתית אמיתית וטובה לרשות החדשה. לא בטוח שאצליח,יכול להיות שאכשל והשינוי המשמעותי יהיה רק ברשות החדשה... לא בטוח שאני אהיה ברשות החדשה\", אמר ויזנטל, שניתן להבין מדבריו כי טרם החליט אם להמשיך.
ויזנטל הוסיף ואמר כי \"רשות השידור זה לא רק ערוץ 1 ולאנשים אין מושג שזה אנחנו עושים את זה. יש לו המון גוונים - רדיו, מדיה בערבית, מורשת, ארכיון שחשוב לשמר. נעשה הכל כדי שאנשים ילחצו 11 בשלט. יעקב אילון והיהודים באים זה רק ההתחלה... תהיה רק תכנית אחת של אוכל. יש יתרון שזה זמני ואתה לא מחויב, אתה יודע שזה תיכף נגמר. BBC זה מודל החיקוי שלי, אף פעם לא נהיה הם, אבל אם נצליח לחקות אותם קצת, המצב יהיה טוב. נוציא בין 6-8 דרמות טובות בתקופה הקרובה. כל עוד אני שם, לא נוציא ריאליטי או פורמטים מחו\"ל\".
עם יציאת הרשות להליך של גביית אגרה, מזהיר העורך הראשי כי \"כל עוד רשות השידור ממשיכה את פועלה, האגרה נשארת. ברשות החדשה לא תהיה אגרה. האגרה זה האוכל של הילדים שלי - אז בבקשה תשלמו. הלוואי והיינו מקבלים את האפשרות לשדר פרסומות למרות שהרייטינג לא גבוה ולא אטרקטיבי, למרות שהמדגם יגדל וזה יהיה הרבה יותר רלוונטי. אני אשמח שיהיה פרסום (ברשות השידור, א\"כ), אבל זה לא יקרה כי הוועדה לא תסכים לזה. דרמות וספורט זה הז\'אנרים האהובים עליי\".
ויזנטל הכחיש כי גם בימים אלו, כשהרשות נמצאת בהליך של פירוט, הפוליטיקאים בוחשים בה. \"אף פוליטיקאי לא מחזר אחריי וזה מאד מעליב. היחידי שיש לי איתו קשר הוא השר גלעד ארדן שממונה על רשות השידור. אין שום התערבות פוליטית ביני ובין הרשות\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בינתיים ויזנטל רק מדבר בכל כנס אפשרי (ל"ת)
    שמוליק 01/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ויזנטל נפרד מאיתנו, זאת הפרשנות יופי!
    ארז 01/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה יונה, אנחנו מודים לך מאד על שהבנת שנכשלת. הבנת המצב היא דבר חשוב ביותר וטוב שהבנת שאתה לא ממש מנהל. לך לדרכך.
    סגור
  • ויזנטל = כשלון
    לימורה 01/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כגודל הציפיה גודל האכזבה!! בשונה מהשוק הפרטימסחרי אין לו את היכולת פשוט להוציא כסף שראות עיניו, כפי שעשה ביס. לקדם את המקורבים לו, יש עליו פיקוח והוא אינו רגיל לכך. אין בו שום מקצועיות!! ניפרד כידידים.
    סגור