תקשורת ומדיה

במקביל לעבודתו בערוץ 10: אלון בן דוד יגיש תכנית בנושאי ביטחון ב-i24news

התכנית תעלה לאוויר ביום שלישי הבא בערוץ החדשות הבינ"ל באנגלית, ומדי שבוע תשדר ראיונות, כתבות שטח, פאנל פרשנים ודיווחים מרחבי העולם
אלון בן דוד (מיכל מיקה גורוביץ) (צילום מיכל מיקה גורוביץ)
העיתונאי אלון בן דוד מצטרף לערוץ החדשות הבינ\"ל באנגלית i24news, ויגיש בו מגזין ביטחון בשם דיפנס מדי יום שלישי. בן דוד יגיש את התכנית במקביל לעבודתו בחברת החדשות של ערוץ 10.
בן דוד מסקר את צה\"ל ומערכת הביטחון מזה 3 עשורים. ב- 12 השנים האחרונות הוא משמש הפרשן הצבאי של \'חדשות 10\' וכן כתב המגזין האמריקני אוויאיישן וויק. בעבר שימש בן דוד ככתב המגזין הבריטי לענייני ביטחון ג\'יינס. הוא גם מגיש את תכנית האקטואליה השבועית של ערוץ 10 - שישי.
בן דוד יחל להגיש את התכנית ביום שלישי הבא. התכנית תורכב מראיונות, כתבות שטח, פאנל פרשנים ודיווחים מרחבי העולם. התכנית תתורגם גם לערוץ הצרפתי של i24news.
בן דוד הוא לא הראשון שמגיש תכנית בערוץ לצד עבודתו בכלי תקשורת ישראלי: לפני כשנה הצטרף יעקב אילון לצוות i24news ומאז הוא מגיש מגזין אקטואליה שבועי בשם The World This Week, גם לאחר שהחל להגיש את מבט בערוץ 1.
בן דוד מסר היום כי \"בשנה האחרונה הפך i24news לשחקן משמעותי במפת התקשורת הבינ\"ל. אני מאמין גדול ביכולתו של הערוץ להציג תמונה מאוזנת של ישראל לקהל צופים בינלאומי רחב\". מנכ\"ל i24news, פרנק מלול הוסיף כי \"אני בטוח שתרומתו של אלון בן דוד לערוץ החדשות תהיה רבה ומבורכת, על אחת כמה וכמה לנושא הביטחון, אותו הוא מסקר מזה שנים במומחיות רבה. זה נפלא לראות עוד ועוד עיתונאים ישראלים מוכשרים מצטרפים להרפתקה המיוחדת ב-i24news\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה