תקשורת ומדיה

תמו 16 השנים הטובות: ג'ון סטיוארט פורש מתכנית הלילה The Daily Show

שנה בדיוק לאחר פרישת ג'יי לנו, עוד אייקון טלוויזיוני - הפעם גם כזה שמזוהה עם הסאטירה האמריקאית, הודיע על פרישה. משבצת הלייט נייט תתגעגע
ליאור נאור | 
ג'ון סטיוארט, המגיש המיתולוגי של תכנית הלייט-נייט The Daily Show, הודיע הלילה (יום ד') לצופיו כי הוא עוזב את התכנית. נכון לעכשיו לא ברור מה הצעד הבא אותו מתכנן סטיוארט.
 
סטיוארט נכנס לכס המנחה ב-1999 ושינה את האופן בו נתפסו וכן את היחס לו זכו, תכניות הלייט-נט האמריקאיות. לאורך 16 השנים בהן משודרת התכנית, עקץ סטיוארט כמעט כל פוליטיקאי אפשרי, ולא פעם הביע את דעתו גם בנושא הסכסוך הישראלי פלסטינאי. סטיוארט לא היסס לשחוט פרות קדושות ולגעת, בשם הסטירה, גם בנקודות שנחשבו רגישות לקהל האמריקאי.
בהודעת הפרישה ששודרה בערוץ קומדי סנטרל אמר כי עוד אין לו תכניות להמשך, וכן כי עוד לא ברור מי יכנס לנעליו ויגיש את התכנית.
 
העזיבה של סטיוארט  לא תהיה מיידית, על פי התכנון הוא יפרוש מתפקידו רק בהמשך השנה, ובערוץ 'קומדי סנטרל' יחלו בקרוב לחשוב על חלופות. בערוץ מתכוונים להשקיע חשיבה רבה בחיפושים, מאחר ולאורך השנים הפכה משבצת The Daily Show ליוקרתית ומבוקשת מאוד.
 
סטיוארט, שנחשב לגאון קומי, צפוי לאחר פרישתו, לקחת חלק בפרויקטים טלוויזיוניים אחרים אך לא מן הנמנע כי יגיח שוב לקולנוע, כפי שעשה לפני כשנתיים. אז לקח הפסקה מעולם הטלוויזיה כדי לכתוב ולביים את הסרט 'רוז ווטר'.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה