תקשורת ומדיה

פחות מחודש וחצי ליום הבוחר: 'ישראל היום' ישיק מיני-סייט מיוחד לבחירות

ב'ישראל היום' טרם שיכפלו את החשיפה המטורפת שקיבלו בפרינט, לאינטרנט. האם המיני-סייט בעריכת ליטל שמש, יצליח לעשות את העבודה?
אלכסנדר כץ |  2
ישראל היום (צילום:יח"צ) (צילום יח"צ)
על רקע מערכת הבחירות הסוערת, צפוי ישראל היום להשיק היום (יום ה') מיני-סייט ייעודי לבחירות. את האתר שיופיע בתוך אתר האינטרנט של העיתון, תערוך ליטל שמש, שמשמשת גם כמגישה הראשית של משדרי הווידאו של 'ישראל היום'. נושא האקטואליה במיני-סייט יהיה תחת אחריותם של ראשי דסק האינטרנט והעורכים איתי ברגר, מעיין רודה ויעל נשיא
 
בישראל היום מתקשים להביא את אתר האינטרנט שלהם לחשיפה גבוהים, בדומה לנתוני החשיפה הגבוהים מאד של הפרינט. גורמים בתעשייה מעריכים כי גם האייטמים באתר וגם כתבות הווידאו זוכים לנתוני גלישה נמוכים יחסית, בטח ביחס למתחרים המרים של קבוצת ידיעות אחרונות, אתר ynet.
 
לקבוצת 'ישראל היום' נוסף בחודש אפריל האחרון גם אתר NRG, אולם על פי ההסכם, ישראל היום לא יכול לעשות בו שימוש בשנה הראשונה לרכישה. בחודשים האחרונים עלתה הסברה כי NRG ישמש כפלטפורמה האינטרנטית החדשה של עיתון ישראל היום, וזאת משום ש-NRG כבר הפך למותג וזוכה לנתח כניסות נאה. ואולם, בהמשך התברר כי בישראל היום בוחנים את האפשרות להקים אתר אינטרנט חדש בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, וכי נעשו כבר פניות לאנשי תקשורת עם הצעות להצטרף למיזם החדש.
 
אהרון (לאפי) לפידות, סגן עורך ישראל היום ומנהל הניו מדיה שלו, מכחיש כי ישנה כוונה להקים אתר בסכומי כסף גדולים, אבל מאמין כי האתר הנוכחי עוד ישתדרג בצורה משמעותית בעתיד. לדבריו, המיני-סייט החדש לבחירות אמור להיות - מעבר לידיעות וטורי הדעות שיפורסמו בו - עמוד חווייתי לגולש, למשל אלמנט שיודע היכן להציב את הגולש על הסקאלה הפוליטית בהתאם לשאלות עליהן הוא עונה, בדומה לפיצ'ר שקיים באתר MAKO. בישראל היום גיבשו את הפיצ'ר הזה בשיתוף עם מכון הסקרים 'הגל החדש'. 
 
המיני-סייט אופיין ונוהל על ידי זוהר ראובני, ראש מחלקת הווידאו בעיתון. הוא יציג היכן הקלפי של הגולש, שאלה יומית על הפרק, והגדלה של תכני הווידאו שיפיק האתר. נציג גם את הטו ויטרים ודפי הפייסבוק של כל המתמודדים ואלה שקשורים לבחירות. "העיצוב שונה לחלוטין מהעיצוב של האתר הרגיל", אומר לפידות.
 
לפידות מסרב לחשוף את נתוני הגלישה של אתר ישראל היום, אבל שולל מכל יסוד כי האתר סובל ממיעוט גולשים. "האתר נהנה מטרפיק עצום", הוא אומר. "דף הפייסבוק שלנו למשל עם כמעט 500 אלף לייקים, הוא מכשיר מדהים להבאת גולשים לאתר. מספר ההקלקות מהפייסבוק נמדד במיליונים בכל חודש. השדרוג הדרגתי שאנחנו עושים יבוא לידי ביטוי גם בטרפיק".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יעשו בישראל היום אחרי שביבי יפסיד ? (ל"ת)
    סקרן 02/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ליטל שמש
    שי א שמכיר 02/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר את ליטל, היא מוכשרת בטירוף ואם מישהו יכול להצליח בזה--זה היא!
    סגור