תקשורת ומדיה

אחרי יותר מ-1,000 תכניות בחצות: 'צינור לילה' משודרגת - ועוברת ל-22:30

ערוץ 10 שלף מלב הפריים-טיים את הלקט של 'גיא פינס', ומציב במקומו תכנית בשידור ראשוני - 'צינור לילה'. 'פינס' תשודר במלואה בשידור חוזר בחצות
אלכסנדר כץ |  1
גיא לרר צינור לילה (צילום צילום מסך, ערוץ 10)

תכנית הלייט-נייט צינור לילה עם גיא לרר תעבור בקרוב לשידור בפריים טיים, לרצועת השידור של 22:30. התכנית תעזוב את משבצת חצות, ותתחלף עם ערב טוב עם גיא פינס, שתשודר במלואה בשידור חוזר בחצות, במקום הלקט המקוצר שמשודר כעת ב-22:30.

'צינור לילה' עלתה לשידור באוגוסט 2010 ולאחרונה ציינה את התכנית ה-1,000. התכנית הצליחה לצבור קהל צופים נאמן, וברצועת השידור בה שובצה, רשמה נתח צפייה של 48% מול הרצועה המתחרה בערוץ 2 - 'צינור לילה'. התכנית אף זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה לשנת 2014.

ערוץ 10 למעשה מוציא שידור חוזר מלב הפריים-טיים, ומציב תכנית בשידור ראשוני, ברצועה שלפני רצועת הלילה המצליחה של הערוץ - היום שהיה, ואחריה לילה כלכלי
עם סגירת סטטוסים מצייצים, נותר עמוד הפייסבוק של צינור לילה - הצינור, כמעט בודד מסוגו, ועם 530 אלף חברים, ושיעור גבוה של חברים פעילים ברמה היום-יומית.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף החלטה מבורכת
    לירי 04/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מההחלטה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור