תקשורת ומדיה

סלקום TV - מאחורייך: Take תשיק את 'הטלוויזיה החברתית' בשבוע הבא

חברת Take צפויה לצאת לדרך עם קופסת אנדרואיד חכמה וזולה במיוחד, כבר בבשבוע הבא. בתקציב הפרסום יטפל משרד 'שביט וזהו' של אסי שביט
ליאור נאור |  8
TAKE (צילום יח"צ)

שוק הטלוויזיה ממשיך לסעור. אחרי השקת סלקום TV, צפויה חברת Take מקבוצת פל לצאת לדרך עם שירות טלוויזיה חדש. על פי הערכות, השקת השירות תיערך בשבוע הבא, כשהמחיר צפוי להיות זול יותר משירותי הטלוויזיה של סלקום. למעשה, מסתמן כי דמי המנוי יעמדו על כמה עשרות שקלים בחודש בלבד.

בדומה לסלקום TV, תציע Take למנוייה ממיר היברידי, המאפשר צפייה בערוצי עידן פלוס, לצד שירות VOD אינטרנטי, אך גם ערוצים לינראים - צעד ממנו נמנעה סלקום מטעמים רגולטורים.

כמו כן ישמש הממיר כסטרימר ביתי וכן יאפשר חיבור לפייסבוק. הכוונה של Take היא לשים דגש על הרשת החברתית, כך למשל לחצן יעודי בשלט יאפשר צפייה בכל הסרטונים מה-wall של המשתמש, וכן יהיה ניתן לזמין חברים לצפייה משותפת בתכניות. בנוסף, כפי הנראה, הממיר החדש יתמוך גם בחיבור WIFI, ולא יחייב כבל רשת פיזי כמו בסלקום TV.

'טלוויזיה חברתית' (צילום מסך מעמוד הפייסבוק של החברה)
ב-Take עושים שימוש בממיר מבוסס אנדרואיד, עליו הולבש פתרון ממשק אותו פיתחה חברת קומיגו של דב מורן, ומבטיחים כי לא מדובר במשהו הדומה למוצרים הנמצאים היום בשוק. בחברה אומרים כי מעצם השימוש באנדרואיד, יהיו בממיר פיצ'רים רבים המוכרים ממערכת ההפעלה, כמו למשל גישה אל חנות האפליקציות Google Play וכן גלישה בדפדפן אינטרנט, זאת באמצעות שלט הממיר, אשר ישמש גם כעכבר אלחוטי. אך Take אינה לבד בעניין הממשק, על פי פרסומים גם חברת אורנג', שלפי שעה ממתינה עם כניסתה לשוק הטלוויזיה, משתמשת בפיתרון אותו פיתחה קומיגו.
נכון לעכשיו מדגישים ב-Take את שירות הטלוויזיה בלבד, אך בחברה מרמזים כי בעתיד תכנס גם אל שוק האינטרנט והטלפון הקווי, זאת מתוך כוונה לשווק ללקוחותיה חבילות טריפל, כפי שצפוי לעשות גם רמי לוי בעתיד. אך בינתיים נראה כי החברות ממתינות ומסתכלות מהצד על השירותים הנוספים, וזאת לעד שיתפזר הערפל סביב השוק הסיטונאי.
גם ב-Take וגם ברמי לוי נמצאים בלחץ רב בניסיון לצאת לשוק מוקדם ככול האפשר, זאת במטרה להקדים את חברת גולן טלקום, הצפויה לצאת בחודש יוני הקרוב עם ה'גולן בוקס', ולספק שירותי טלוויזיה משלה.
לצורך השקת המוצר, שכרה Take את משרד הפרסום שביט וזהו שהוקם לפני מספר חודשים, עם פרישתו של אסי שביט מהשותפות במשרד בחברון זלצמן שביט. הדגש של משרד הבוטיק החדש הוא בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים, המחזיקים בתקציב הנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    התקינו Xbmc
    מוטי מישעלי 05/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקינו Xbmc בחינם על המחשב שלכם בבית לא צריך להמציא את הגלגל מחדש בהצלחה
    סגור
  • 7.
    אנו כבר 4 שנים לא בכבלים או בהוט
    נ. 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונהנים מכל רגע :)
    סגור
  • 6.
    נו אפשר כבר לעזוב את yes ?
    ששון ויקר 04/2015/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם משגעים אותי עם המחירים הגבוהים שלהם. החברה הכי יקרה בארץ ויש להם אותם תכנים כמו אצל המתחרים . בית הקלפים בסלקום וקומדיות סוג ב' כמו בהוט. למה להשאר במחיר גבוה?
    סגור
  • 5.
    ששון ודודי, חוכמה זה לא הצד החזק שלך אה?
    דוד ששון 04/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שהמעסיקים בהוט לא קוראים טוקבקים
    סגור
  • 4.
    כל ערוצי עידן+ בטכנולוגיית HD?? באמת?
    ערן 04/2015/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זו הטעיה חמורה בפרסום!
    סגור
  • 3.
    האם ניתן להתחבר מחו"ל?
    oferdesade 04/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסלקום לא. אם כן, אנא צרו קשר.
    סגור
  • 2.
    YES אני עוזב
    ששון 04/2015/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחיר גבוה לא מוצדק
    סגור
  • 1.
    מצוין כן ירבו
    דודי 04/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביי ביי יס היקרנים
    סגור