תקשורת ומדיה

תורג'מן אונליין: מנכ"ל מדרוג האינטרנט לשעבר מונה למשנה למנכ"ל Artimedia

גל תורג'מן, לשעבר מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, ינהל את תחום המכירות והפיתוח העסקי של Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בוידאו
משה בנימין |  3
גל תורג'מן (צילום יח"צ)

גל תורג'מן - עד לפני שנתיים, שם שקהילת האינטרנט היתה רגילה לגלגל על הלשון באופן טבעי מתוקף תפקידו כמנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, חוזר לעניינים. המנכ"ל לשעבר שהנמיך פרופיל מאז שהוועדה החזירה את נשמתה לבורא באוגוסט 2013, מונה לאחרונה למשנה למנכ"ל בחברת Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו באתרי תוכן.

תורג'מן (50) ירכז תחתיו את תחומי המכירות והפיתוח העסקי בחברה. הוא נחשב לאחד האנשים המנוסים בתעשייה עם שנים רבות של ניסיון בשידורי ברודקאסט, ניו מדיה ופרסום בעולמות הדיגיטל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על בניית מערך המכירות של החברה ועל הקשר עם לקוחותיה, ביניהם מותגים ומשרדי פרסום המפרסמים בוידאו.

קודם להצטרפותו לארטימדיה ועוד לפני הוועדה למדרוג האינטרנט כיהן תורג'מן כמנהל פיתוח עסקי וטכנולוגיות חדשות בחברת yes. בנוסף, היה ממקימי חברת ההיי-טק Vbox Communications ושימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה.

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל Artimedia: "תחום הפרסום בוידאו צמח בשנה האחרונה בכ-50% והפך להיות כלי הכרחי ומשמעותי להעברת מסרים לקהלי פרימיום ממוקדים, בין היתר בזכות שכלול הטכנולוגיות הנחוצות לפרסום ממוקד משתמש. לגל ניסיון רב שנים בכל תחומי המדיה הדיגיטלית אשר יסייע לחברה להחדיר לשוק הפרסום הישראלי את הפרסום הפרוגרמטי בוידאו".

גל תורג'מן: "אני שמח להצטרף לאחת מחברות האד-טק המבטיחות בישראל המשלבת מדיה עם טכנולוגיה מתקדמת. ל-Artimedia יש את הפלטפורמה החכמה ביותר בשוק הישראלי לניהול וקנייה אוטומטית של פרסום בתכני וידאו איכותיים באינטרנט ואין לי ספק שהיא תסייע למשווקים לקבל את ההחזר הגדול ביותר על השקעות הוידאו שלהם".

Artimedia הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר והיא חברה בת של ארטיוויז'ן (Artivison) הנסחרת בבורסה בסינגפור (SGX: 5NK) ומתמחה בניתוח תוכן וידאו למטרות אבטחה. החברה מציעה למפרסמים ובעלי אתרים פתרון כולל למקסום הליך הרכישה והמכירה של פרסום וידאו באינטרנט. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מספקת פרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו בדסקטופ ובמובייל, פורמטים פרסומיים חכמים ומערכת לניהול קמפיינים בשירות עצמי עם יכולות מיקוד, ניתוח ביצועים ואופטימיזציה בזמן אמת. 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בהצלחה
    ערן 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישר כח מדובר באדם עם יכולות מהגבוהות בשוק .האיש הנכון במקום הנכון וירטואוז
    סגור
  • 2.
    שאפו!
    שימי 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למרות שמדובר בבולדוזר שגם דרך ודרס אנשים טובים בדרך מדובר בזן נדיר של מנהל שיודע בדיוק מה צריך לעשות. הוא רגוע, צנוע, בעל יחסי אנוש מדהימים, תקתקן, פרפקציוניסט אבל גם יודע להפוך שולחנות כשצריך. שיהיה בהצלחה ואל תשכח אף פעם את החברים שלך! כשתרד למטה תפגוש את כל מי שעקפת בדרך!
    סגור
  • 1.
    אכזבה
    שירי 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דווקא ציפיתי במהלך אינטליגנטי מסוג זה להוות פריצת דרך בתחום. חבל שלבעלי התפקידים אין את האומץ הנחוץ להרים את הכפפה, להיות ראשונים מסוגם בשוק ולקחת את הסיכון. יכולות כמו אלה חייבות להיות מנותבות לבחירה חכמה של צעדים טקטיים שקולים ומחושבים שיובילו להצלחה. והאמת, קצת התאכזבתי.
    סגור