תקשורת ומדיה

"מחוסרת עבודה ונכנסת לאח הגדול"? אריאנה מלמד דורשת 60 אלף ש' והתנצלות מעומרי חיון

העיתונאית שעבדה שנים רבות בידיעות שלחה לבלוגר התראה לפני תביעה בגין דברים שפרסם. בין השאר כתב כי היא "מחוסרת עבודה". חיון בתגובה: "ראוי שתעלה השאלה האם הסכמת לוותר על העקרונות שלך בשביל להרוויח כסף"
משה בנימין |  8
עומרי חיון (צילום יח"צ)
הבלוגר הפרובוקטיבי עומרי חיון עושה זאת שוב ומייצר לעצמו פרשייה חדשה, כשהוא מסתבך עם תביעה בגין לשון הרע. העיתונאית אריאנה מלמד שעבדה שנים רבות בידיעות אחרונות וב-ynet שלחה לחיון מכתב התראה לפני נקיטת הליך משפטי לאחר שזה פרסם עליה באתרו כי היא עתידה להיכנס לבית האח הגדול ולהשתתף בתכנית הריאליטי של קשת. כמו כן ציין חיון כי מלמד היא "מחוסרת עבודה" מאז שסיימה את דרכה ב-ynet - פרסום שהוציא את מלמד למלחמה על שמה הטוב. מלמד אף התייחסה לנושא בפוסט שהעלתה לפני כשעתיים בעמוד הפייסבוק שלה.    
במכתב שהועבר לחיון מטעם עורך דינה של מלמד נכתב כי הוא נדרש "לפרסם הודעת תיקון והתנצלות, וזאת בנוסח ובהיקף שיתואם עם משרד הח"מ, וזאת תוך 24 שעות מקבלת המכתב". כמו כן נדרש חיון "לפצות את מרשתי (מלמד, מ"ב) בסך של 60 אלף שקל וזאת לצרכי פשרה בלבד בגין הפרסום המעוול אשר הופץ ברשת".
בתגובה לתביעה המסתמנת מצד מלמד אמר חיון: "בתור אחת שביקרה את האח הגדול באופן יומי, יצאה נגד מגיש התכנית ועכשיו הולכת להשתתף באותה התכנית יותר מראוי שתעלה השאלה האם הסכמת לוותר על העקרונות שלך בשביל להרוויח כסף. חשפת בפייסבוק שהתפטרת בדרמטיות מידיעות אחרונות ולפי החודשים האחרונים לא נראה שהפכת לכתבת ראשית ב"הארץ" לכן מותר ואף רצוי לעלות את השאלה - איך אדם כמוך מסכים להצעה כספית של הפקת האח הגדול - האם זה בגלל שכרגע אין לך עבודה מסודרת? שאתה בצד המסוקר ולא המסקר יותר מראוי לעלות את כל הזוויות. מהצד שלי אף אחד לא ניסה לקבוע עובדה על הבחירות שלך בחיים אך יש מקום לדון בסיבה. אפשר גם לתקוף ולהשמיץ או שאפשר כבר להבין שברגע שאמרת "כן" לריאליטי הנצפה בישראל את כבר לא רק כתבת. שיהיה יום נהדר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הגיע הזמן
    niznaz 04/2015/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שמישהו יסתום את הפה ל"בלוגר" הזה
    סגור
  • 6.
    כל הפייסבוק שלה מלא בזה
    שרונה 04/2015/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עד עכשיו לא הצלחתי להבין על מה היא התפוצצה. איזה בלוג די איזוטרי כתב שהיא בדרך לאח הגדול (מה שלא הוכחש על ידה) ותהה אם זה על רקע היותה "מחוסרת עבודה" מאז עזבה את ynet. אז היא לא מחוסרת עבודה, אז היא כותבת ב"הארץ". ביג פאקינג דיל. מה את מגיבה בכלל? וגם אם כן.. קצת פרופורציות לעזאזל.
    סגור
  • 5.
    האמת? צודק חיון
    ko 04/2015/21
    הגב לתגובה זו
    9 3
    וגם אני לא מבין איפה בדיוק זה לשון הרע? מה הוא כבר אמר? וגם צודק בזה שברגע שאדם הולך לריאליטי (ועוד ריאליטי פח כמו הפח הגדול), ראוי לשאול מדוע הוא עושה זאת.... בטח ובטח לאדם כמו אריאנה שעבודת עד היום היתה בעיקר לבקר אחרים (ומסתבר שכשהיא מעבירה ביקורת על אחרים זה לא לשון הרע ...)
    סגור
  • 4.
    למה אתם נותנים במה לעומרי חיון?
    ניר 04/2015/21
    הגב לתגובה זו
    9 5
    לאיזה רמה הגעתם?
    סגור
  • 3.
    האמת צודק הפעם.שסוף סוף תרגיש מה זה לשון הרע כמו שהיא עשתה נזק לככ הרבה מסןוקרים שלה,בכזה רוע. עכשיו
    שתרגיש מה זה להיות ב 04/2015/21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בצד המסוקר..
    סגור
  • 2.
    מדהים אישה בת 50 נלחמת בילד בן 20 והתקשורת חוגגת (ל"ת)
    גיא 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 1.
    אריאנה ומלחמתה באוחצ'ות הרעות ...
    פולי 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    2 11
    מכל מיני אתרים.
    סגור
  • באמת היית חייבת לרדת להומופוביה?
    איתן 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    8 2
    זה היה נחוץ?
    סגור