תקשורת ומדיה

הרשות ה-2 ממשיכה להערים קשיים על Take: גם לאחר תיקונים - הפרסומות נפסלו

הרשות ממשיכה לעשות ל-Take חיים קשים, כאשר גם לאחר שהפרסומות כבר תוקנו, היא דוחה אותן ומבקשת הבהרות. מנכ"ל Take: "נפנה לערכאות משפטיות"
משה בנימין |  1
TAKE (צילום יח"צ)
שירות הטלוויזיה של Take שהושק לפני שבוע, ציפה לפתיחה קלה יותר אך נאלץ להתמודד עם פיקוח רגלוטורי מצד הרשות השנייה, שנכון לעכשיו תוקע את ההשקה של השחקנית החדשה בשוק הטלוויזיה. מספר ימים לאחר שהרשות פסלה בפעם הראשונה את סדרת תשדירי הרדיו שלה, ולאחר תיקונים שערכה Take, הרשות החליטה לעכב שוב את שידור הפרסומות. החלטה אותה מגדיר מנכ"ל Take כ"הזויה ומגוחכת", ומאיים כי החברה עשויה לפנות לערכאות משפטיות. . 
הפסילה המקורית של התשדירים, על ידי הרשות הגיעה לאחר ש-Take הזכירה בפרסומות הרדיו שלה שמות של תכניות המשודרות בטלוויזיה על ידי צדדים שלישיים, כדוגמת HOT. בחברה מציינים כי "למרות העדר הצדקה עניינית לפסילת הפרסומות, החברה בחרה לפעול על פי הנחיות הרשות, וגיבשה פרסומות חדשות שאינן מזכירות שמות של תכניות כלשהן".
עם זאת, ברשות השנייה פסלו גם את התשדירים החדשים עד לתיקון נוסף של Take. במכתב שעליו חתום אופיר ביתן, עוזר המנכ"ל של הרשות השנייה לתחנות הרדיו, נכתב כי על Take לציין "אלו סדרות ניתן לראות? באלו תכנים מדובר? האם החברה מורשה להעביר את התכנים האמורים?". עוד דורשת הרשות כי Take תבהיר "כיצד ניתן לראות סדרות באינטרנט, כיצד הדבר נעשה ומהו המוצר המדובר". בנוסף דורשת הרשות כי החברה תבהיר "כי עלות הממיר היא עלות חד פעמית של 550 שקלים וכי לא מדובר בשירות חינם".
מנכ"ל Take ליאור בנאי, זועם על ההחלטה. "לצערנו הרשות השנייה פועלת על מנת למנוע טלוויזיה חברתית באינטרנט תוך העלאת טיעונים קלושים המנותקים מהמציאות".
לדבריו, "נדמה כי גורמים ברשות כלל לא טרחו ללמוד ולהתעמק בשירות הטלוויזיה של Take  בטרם גיבשו את החלטתם. מדובר בהחלטה ארכאית שמתאימה יותר למדינות עולם שלישי, וטוב היה לו לא היתה באה לעולם כלל. אין שחר לטענות השקר המופצות בימים האחרונים לפיהן TAKE מעודדת צפייה פיראטית באינטרנט".
בנאי אומר כי "אם הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו לא תחזור בה מהחלטתה, ותמשיך לפגוע בתחרות בשוק הטלוויזיה בישראל, נאלץ לפנות לערכאות משפטיות, על מנת שנוכל להביא לידיעת כל בית בישראל את בשורת הטלוויזיה החדשה של ישראל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עד שמביאים משו זול רוצים להרוס את זה (ל"ת)
    חיים 04/2015/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור