תקשורת ומדיה

תקשיבו לזה טוב: את השירים היום ברדיו ת"א בחרו חרשים ששמיעתם חזרה

התחנה התל אביבית תשדר לאורך היום את השירים בשיתוף עם ארגון בקול, לציון יום השמיעה הארצי המצוין היום. את הפרויקט יזם משרד יחסי הציבור גיתם פורטר נובלי
אלכסנדר כץ | 
רדיו תל אביב (צילום אלכסנדר כץ)
לרגל יום השמיעה הארצי המצוין היום (יום ד'), רדיו תל אביב בשיתוף עם ארגון בקול לכבדי שמיעה ומתחרשים, ישדר לאורך היום שירים שנבחרו על ידי חירשים וכבדי שמיעה, שקיבלו את שמיעתם בחזרה לאחר שעברו השתלת שתל שבלול.
המושתלים המשתתפים בפרויקט, הנערך ביוזמת משרד יחסי הציבור גיתם פורטר נובלי, בחרו בין היתר את "היא כל כך יפה" של כוורת, "סוזן" של לאונרד כהן, XO של ביונסה ו-Papa don't preach  של מדונה ועוד.
יום השמיעה הארצי מצוין מדי שנה במטרה לעורר את המודעות הציבורית לאוכלוסיית לקויי השמיעה ושילובם בחברה הישראלית. כ-800 אלף ישראלים בגילאי 20 ומעלה מתקשים בשמיעה במידה כלשהי, מתוכם 170 אלף מתקשים קושי רב או אינם שומעים כלל. בנוסף אליהם, בישראל חיים אלפי תינוקות, ילדים ובני נוער עם לקות שמיעה.
כיום, חיים בישראל יותר מ-2,000 ילדים ומבוגרים חירשים וכבדי שמיעה שקיבלו את שמיעתם בחזרה לאחר שעברו השתלת שתל שבלול, אביזר אלקטרוני שמחליף למעשה את מערכת השמע הלקויה. באמצעות השתל, יכולים המושתלים ליהנות ממוזיקה ולזמזם שירים אהובים המושמעים ברדיו, כמו כולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה