מדיה

השקה מוצלחת לפורמט הישראלי בארה"ב: NBC נהנה מ-6.5 איש שצפו ב-I Can Do That

השעשועון שפותח ע"י 'ארמוזה פורמטס', שובץ לאחר America Got Talent, ויחדיו הם ניצחו את הערב מול הערוצים המתחרים. עד כה נמכר הפורמט ליותר מ-15 טריטוריות
אלכסנדר כץ | 
אבי ארמוזה (צילום: אלוויטן דה גרוט) (צילום אלוויטן דה גרוט)
הפורמט הישראלי I Can Do That הושק שלשום (יום ג') בארה"ב עם נתונים צפייה גבוהים. על פי מדד נילסן, התכנית ב-NBC נהנתה מ-6.5 מיליון צופים ברצועת השידור של 22:00 בלילה, ועקפה את מתחרותיה ברצועת השידור הזו.
באפריל דיווחה NBC על רכישת 6 פרקים של השעשעון I Can Do That שפותח על ידי ארמוזה פורמטס, ועל שיבוצה ביום השידור המוביל בלוח משדרי קיץ 2015  מיד לאחר America Got Talent. את התכנית מפיקה NBC Studios בראשות השואו-ראנרית אודרי מוריסי החתומה גם על הפקת The Voice. ברשימת הקרדיטים מצוינים כמפיקים ראשיים אנשי ארמוזה פורמטס החתומים על פיתוחו: אבי ארמוזה המנכ"ל ונחמה כהן, ראש מחלקת הפיתוח.
התכנית העלתה את הרייטינג לשעת השידור ב-NBC ב-13% ביחס לשנה שעברה, וניצחה את התחרות ב-ABC וב-CBS. בסך הכל נהנתה מהגשה לא רעה של התכנית ששודרה לפניה - America Got Talent, שהניבה 10.9 מיליון צופים.
הצלחת התכנית חלחלה גם לרשתות החברתיות, כאשר ההשטאג  ICanDoThat#  הפל למוביל בארה"ב, בעת שכוכבי התכנית צייצו במהלכה וסחפו את הצופים גם בטוויטר.
עד כה נמכר הפורמט ליותר מ- 15 טריטוריות, בהן ספרד, איטליה, ברזיל, פורטוגל, פינלנד, מקסיקו ורוסיה.  במדינות אלו נעשו העסקאות מול גופי השידור המרכזיים במדינה. כגון RAI 1 איטליה, שם גרף הפורמט נתוני רייטינג גבוהים והחזיק במקום הראשון בכל עונת השידור שלו.
אבי ארמוזה מסר כי "זהו יום מרגש עבורנו. לא בכל יום מושקת תכנית ישראלית בפריים טיים בארה"ב שזוכה לנתוני צפייה שכאלו. הפורמט ICDT, כשמו כן הוא, מוכיח כל פעם מחדש שהשמיים הם הגבול. מרגש לראות איך שיאי הרייטינג שלו עולים מטריטוריה לטריטוריה משידור לשידור והקסם שלו ממשיך לעבוד. אנחנו גאים שענקית שידור אמריקאית כמו NBC נתנה בו אמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה