תקשורת ומדיה

האזינו: קמפיין הרדיו של קול ברמה שמבקש - "אל תשכחו את הילד באוטו"

קמפיין של תחנת הרדיו החרדית קורא למאזינים לבדוק טוב האם שכחו את הילד, ומזכיר גם לעוברי האורח לא להיות אדישים. לאחרונה זכה קמפיין אחר של 'בטרם' לחשיפה עולמית
כתבי אייס | 
תחנת הרדיו החרדית קול ברמה יוצאת היום (יום ד') בקמפיין למען הקהילה, שמטרתו להזכיר למאזינים לבדוק האם שכחו את תינוקם ברכב. בין 2008 ל-2015 נשכחו 349 ילדים ברכבים לוהטים, עשרות מהם נפטרו בשל כך.
במסגרת הקמפיין ישובצו 4 תשדירים במקבצי הפרסומות של התחנה החל משעות הבוקר ועד לשעות אחר הצהריים במטרה להגביר את המודעות. תשדיר אחד פונה לאבות וקורא להם להתקשר לאימא ולוודא כי לקחה את הילד לגן ולא שכחה אותו ברכב. תשדיר אחר מזכיר לאמהות להתקשר לאבא שלוקח את הילדים לגן או לבית הספר.
התשדיר השלישי פונה לאזרחים ההולכים ברחוב, ומטרתו להגביר את המודעות שלהם לנושא כך שישימו לב אולי ברכב שנמצא בדרכם נשכח תינוק, ואילו הרביעי פונה לנהגי ההסעות, ומטרתו להזכיר לנהג לגלות ערנות ולבדוק כי לא שכח אף ילד ברכב.
שדרן רדיו קול ברמה ניר קפטן האחראי על הקריאייטיב והפקת הקמפיין, מסר כי "עברנו קיץ קשה עם שכחת הילדים ברכבים זה יכול לקרות לכל אחד. בגלל זה ראיתי לנכון יחד עם מנכ"ל התחנה אריאל דרעי לתת שרות חובה לכל מאזין או מאזינה שיתנו את הדעת על כך ואם ילד אחד ינצל מאסון נוראי שכזה והיה זה שכרנו".
  
לאחרונה החליט ארגון בטרם להילחם אף הוא בתופעה, ובאמצעות משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ', הפיק סרטון בכיכובו של השף חיים כהן.  
במרכז הקמפיין סרטון בו נראה כהן מכין פיצה בחוץ. בהמשך, מראה כהן מה קורה לפיצה לאחר 30 דקות בתוך רכב סגור בשמש הלוהטת – פיצה שרופה, ומתריע בפני הצופים מפני שכיחת ילדים ברכב.הסרטון זכה לחשיפה גדולה בכלי תקשורת ברחבי העולם.
 
תגיות בטרם | קול ברמה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה