תקשורת ומדיה

מוש אשר נבחר וטוב לו: דנון יהיה יו"ר האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה

דנון, שחתום בין היתר על הסרט המועמד לאוסקר עג'מי, היה המועמד היחיד ליו"ר ונבחר ע"י ההנהלה. הוא יחליף בתחילת נובמבר את איתי אבן
אלכסנדר כץ | 
מוש דנון (צילום יח"צ)
הנהלת האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה בחרה ביום רביעי שעבר במפיק מוש דנון ליו"ר, והוא יכנס לתפקידו ב-1 בנובמבר במקומו של איתי אבן, שחותם קדנציה של 4 שנים. בחירתו אינה הפתעה משום שהוא היה המועמד היחיד שהגיש את מועמדותו לתפקיד.
דנון נחשב לאחד המפיקים הבכירים בקולנוע המקומי, לאחר שהפיק שורה ארוכה של סרטים, שחלקם זכו להצלחה קופתית. הוא זכה בפרס אופיר על הסרט 'עג'מי', שגם היה מועמד לאוסקר.  ברשימה שלו יש גם את 'איים אבודים', 'אילי ובן' והסדרות 'בטיפול' , 'אלנבי' ועוד. ב-2011 הוא פרש מתפקידו כיו"ר איגוד המפיקים לאחר שנתיים וחצי, לאחר שהיה ממובילי מאבקי היוצרים בתחום הטלוויזיה הקולנוע.
דנון מסר כי "בעידן שבו עולם התרבות בישראל חווה זעזועים ואי וודאות מכל הכיוונים ובתקופה בה האינטרנט הופך למסך לגיטימי ליצירה שלנו, יש לנו תפקיד חשוב ביותר לשמור על היצירה הישראלית המקורית ועל חופש הביטוי לכל אחד בכל דרך ובכל מקום".
עוד הוא מסר כי "לאקדמיה וחברי ההנהלה תפקיד חשוב לקרב גם את הקולנוע הפחות פופולארי וגם את היוצרים המייצגים את כל הזרמים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה - לקהל הרחב מדן ועד אילת.  ברצוני להפוך את האקדמיה לגורם משמעותי בעל השפעה בשיח התרבותי המקומי והעולמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה