מדיה

לוחמה בשטח בנוי, ולא רק בפריז: כמה עשו 'כפולים' של קשת ו'בייבי בום' של 10?

'כפולים' המשיכה במדיניות "אין ברייקים" אבל נחלשה במקצת, 'בייבי בום' הפגיזה עם פרסומות, ועדיין רחוקה מנתוני 2 העונות הקודמות. וכמה עשה סרטו של יואב לימור? 
אלכסנדר כץ |  1
כפולים קשת (צילום יח"צ)
ערב רביעי מסתמן כאחד המעניינים בלוח השידורים של השבועות הקרובים, בשל המאבק שערוץ 10 מנהל מול קשת, עם הצבתה של בייבי בום מול הסדרה כפולים. אז מה היה לנו אתמול?
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'כפולים' (קשת, ערוץ 2) בפרק בודד, הניבה 24.2%. מדובר על ירידה של כ-2 נקודות ביחס לשבוע שעבר. הסדרה שמניבה בסך הכל נתונים נאים, זכתה למקפצה ממהדורת החדשות שהתאחרה עד 21:30 לערך, ונמדדה ללא ברייקים של פרסומות.
מולה שודרה כאמור 'בייבי בום' (ערוץ 10) שניפקה מאד דומה להשקה בשבוע שעבר – 14.9% אמש מול 15% לפני שבוע. נכון שמדובר בנתון נאה ביחס לשאר שידורי הפריים-טיים של ערוץ 10, ואולם זהו עדיין נתון נמוך ביחס לעונות הקודמות. בערוץ מתגאים שבמהלך שידור הפרק היו כמעט 24 דקות פרסום, מתוכן 13 דקות שנמדדו.
החלק הראשון בתחקיר על מתווה הגז, הניב לפרק השקת העונה החדשה של מבט שני (ערוץ 1) 3.2%.
סרטו של יואב לימור, לנצח את דאע"ש (קשת, ערץ 2) קיבל 12.9%. בשבוע שעבר יקבל סרטו של לימור - חיסול במעגל סגור 18.1%. ובכלל, מהשעה 22:30, ערוץ 10 הצליח לנצח ברייטינג את 'קשת': 'הצינור' (ערוץ 10) הניבה 11.7% ואחריה 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 8.8%, ניצחו את  'אנשים בלילה' (קשת, ערוץ 2) שרשמה 8.1%. 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) ניפקה 6.7% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.1%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 7.7%, ו'המוסף' (ערוץ 1) שקיבלה 3.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 23.5%, מול 11.6% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 5.7%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך גורמים לשוק הפרסום למות עוד יותר ...?!!
    אדם 19/11/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקבצים של 10 דקות עד 15 דקות של פרסומות זה משהו לא הגיוני !! אין אחד שיכול לסבול את זה וזה רק מייצר אנטי נגד המותגים בסופו של דבר .. כמובן שהפרסומות הגרועות והמטרחנות לא עוזרות בקיצור בהצלחה לכולנו בלשכה עוד כמה שנים
    סגור