תקשורת ומדיה

יש גם בשורות טובות: ערוץ 10 סוגר שנה ברווח - הקיצוץ הרוחבי בשכר העובדים יבוטל

הישג לועד עובדי ערוץ 10: הקיצוץ הרוחבי בשכרם עליו הוחלט כדי להבריא את הערוץ בשעתו הקשה בשנה שעברה יבוטל. זאת לפי הסיכום שכך ייעשה במידה והערוץ יעבור לרווח במרוצת 2015
משה בנימין |  2
מתן חודורוב (צילום: ענבל מרמרי) (צילום ענבל מרמרי)
שנים רבות שערוץ 10 התנהל תחת מעטה של  כותרות שליליות על סגירה עתידית, הפסדי ענק וכפועל יוצא קיצוץ בשכר העובדים. 2015 תזכר בדפי ההיסטוריה שלו כשנה שבה השמש הפציעה מבעד לעננים האפורים ובשורות טובות החלו להישמע. אחת כזו היא בשורה משמחת מאוד עבור ועד עובדי ערוץ 10 - על ביטול הקיצוץ הרוחבי בשכרם בהתאם למעבר לרווח שהערוץ רשם בשנה החולפת. 
במכתב שפרסם היום (יום ג') יו"ר ועד העובדים מתן חודורוב נכתב כי "בצל מאבקי ההישרדות הקשים שניהל ערוץ 10, והמשבר הכספי העמוק שאליו נקלע בשנה שעברה, נאלצנו לשאת ולתת ביולי 2014 על קיצוץ מדורג - ומתסכל - בשכרם של רוב העובדים. ואולם, בהסכם הקיבוצי שעליו חתם הוועד עם ההנהלה, דרשנו גם לקבוע באופן תקדימי כי אם החברה תעבור לרווח במרוצת שנת 2015 - ההפחתה כולה תבוטל אוטומטית החל בשנה הבאה (ולא רק מחצית הסכום, כפי שסוכם תחילה)".
ביטול מלא של הקיצוצים למשכורות עד 30 אלף שקל
מהמכתב עולה כי מצבו הפיננסי של הערוץ השתפר דרמטית בשנה החולפת. הערוץ הצליח לעמוד בכל יעדיו הפיננסיים באופן מובהק, ולראשונה בתולדותיו צפוי לסיים את השנה הקלנדרית ברווח נקי משמעותי. 
"בנסיבות אלה" נכתב עוד,  "מילאה ההנהלה את חובתה ועדכנה את ועד העובדים כי כל קיצוצי השכר ברמות של עד 30,000 שקל, יבוטלו בהתאם לסעיף 5 להסכם הקיבוצי החל ממשכורת ינואר 2016 (שתשולם ב-9 בפברואר)". עוד מסר הוועד לעובדי הערות כי "בכך בא לקיצו 'עידן ההפחתות הרוחביות', שנועד בשעתו להצלת ערוץ 10, וכי ועד העובדים לא יסכים שוב בעתיד לכל צעד דומה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרפת השכר בערוץ 10 תימשך
    מוטי 12/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בערוץ ימשיכו חגיגות שכר של מעטים לצד ריבוי עובדים שעובדים בשכר מחפיר של 5000 שקל. חלק מהעובדים בעלי משכורות מתחת למינימום , זאת בניגוד לחוקי התעסוקה בישראל. חבל שאף חד במשרד הכלכלה לא מגיע לבצע ביקורת בערוץ, שמעסקי עובדים שעות ארוכות , תוך ניצול מובהק והתעלמות מזכויותיהם האלמנטריות
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד רק שימשיך כך. ערוץ שפוי לשם שינויי. מאושרים. (ל"ת)
    משה 12/2015/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור