תקשורת ומדיה

רשימת הצעירים המשפיעים של פורבס: עמליה דואק, וניה היימן, חן ליברמן ועומרי חיון

רשימת המשפיעים עד גיל 30, כוללת 60 צעירים – 30 מתחום ההיי-טק והיתר מתחומים נוספים, בין היתר מהתקשורת
כתבי אייס |  1
עמליה דואק (צילום צילום מסך: חדשות 2)
מגזין פורבס הישראלי מפרסם הבוקר (יום ב') את רשימת 60 הצעירים המשפיעים עד גיל 30, כחלק מהפרויקט הבינ"ל של המגזין האמריקני Forbes 30 Under 30 שיביא לארץ את 600 היזמים הצעירים המשפיעים בעולם. 
המגזין בחר 30 צעירים מתחום ההיי-טק ו-30 נוספים בתחומים שונים, כמו ממשל, משפט, יזמות חברתית, פיננסים, תקשורת ותרבות. תהליך האיסוף והמיון היה ארוך – וכלל בין היתר פניה לגופים שונים לקבלת המלצות על צעירים הראויים להיכלל ברשימה. במקביל פרסם המגזין קול קורא לציבור לקבלת המלצות נוספות.
צוות התחקירנים והעורכים של פורבס ישראל עבר על מאות שמות וסינן לרשימה ראשונית של 100 צעירים. 2 הקריטריונים המרכזיים ששימשו את המגזין לבחירה בשלב זה, מעבר להישגים ולבולטות המקצועית, היו מידת הפרסום שלהם כאשר ניתנה עדיפות לשמות פחות מוכרים, ול"מדד האופק" שלהם - כלומר האם עומד בפניהם עתיד מבטיח יחד עם עברם המרשים. זו גם הסיבה שהוחלט למשל לא להכניס לרשימה את בר רפאלי, על אף היותה ללא ספק אחת הישראליות המצליחות והמפורסמות בעולם.
לדברי דרור שאייר, העורך הראשי של פורבס ישראל, "אנו גאים להיות חלק חשוב מהפרויקט הבינלאומי של פורבס וגאים במיוחד בבחירת פורבס לארח את האירוע הראשון מסוגו מחוץ לארה"ב - שייכנס יחד 600 צעירים מצליחים ומשפיעים מרחבי העולם - דווקא בישראל".
אנחנו באייס נתייחס לבחירות של פורבס בנוגע לתקשורת ועיתונות. ברשימה ניתן למצוא את וניה הימן (29), במאי קליפים, פרסומות וסרטים קצרים, שסרטונים קצרים שלו הפכו לוויראליים עוד במהלך לימודיו במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. מאז עובד הימן בארץ ובחו"ל ויוצר קליפים, פרסומות וסרטים קצרים. הוא גם משתף פעולה עם חברת חברת Interlude שייסד יוני בלוך, ויצר קליפ רשמי לשיר Like a Rolling Stone של בוב דילן.
ברשימה גם 3 כתבים בחברות החדשות בטלוויזיה. חן ליברמן (30), עורכת התרבות של ערוץ 10, החלה את דרכה בגל"צ, ולאחרונה הייתה חתומה על פיצוץ פרשת משה איבגי כשפרסמה כי שחקנית תיאטרון התלוננה שהשחקן הטריד אותה מינית. הכתב לענייני דתות ב'חדשות 2' יאיר שרקי, הכתב הצעיר ביותר בחברת החדשות, הגיע מגל"צ עם סיום שירותו והרקע האישי שלו שונה יחסית לזה של חבריו למהדורה: הוא נולד וגדל בירושלים למשפחה שבראשה עומד הרב אורי שרקי, ולמד בישיבת מקור חיים היוקרתית.
כתבת הכלכלה והתחבורה של 'חדשות 2', עמליה דואק, הפכה בחודשים האחרונים לכוכבת ולפנים של חברת החדשות. היא חיה ונושמת תקשורת מילדות, כבתה של העיתונאית נחמה דואק. בילדותה הייתה כתבת במהדורת החדשות בערוץ הילדים לצד ירון לונדון, בגל"צ שימשה ככתבת ועורכת משנה של יומני החדשות, ועם שחרורה הצטרפה ל'חדשות 2'. לאחרונה החלה להגיש את הפינה הכלכלית החדשה ערך מוסף יחד עם יונה לייבזון וקרן מרציאנו.
על הבלוגר עמרי חיון (24) אין מה להרחיב. הבלוג שלו זוכה למאות אלפי חשיפות, יש לו ריב מתוקשר עם אייל גולן, והוא חושף סיפורים על מאחורי הקלעים של תכניות הריאליטי השונות, מה שמעורר את זעמם של קברניטי הזכייניות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דירוג מטופש, תחקירנים מוגבלים
    הממורמר 03/2016/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף לא פרסומאי אחד, כשיש לא מעט מוצלחים יותר מהסטארטאפיסטים ששמו שם מתחת לגיל 30...
    סגור