תקשורת ומדיה

עוד לפני מיפ: שי ברמלי ואורי דרור מכרו שעשועון לחברת הפקות אמריקאית

העסקה היא חלק משת"פ רחב שנחתם בין קראייטאיט סטודיו ל-Critical Contact, במסגרתו הישראלים יספקו פורמטים לאמריקאים. הראשון הוא Shoot me if I'm wrong
אלכסנדר כץ |  3
שי ברמלי אורי דרור (צילום שי ברמלי אורי דרור)
שבועיים לפני תחילתו של יריד הטלוויזיה מיפ בקאן, הישראלים כבר רושמים עסקה חדשה. לאייס נודע כי קראייטאיט סטודיו של שי ברמלי ואורי דרור מכרה פורמט שעשועון לחברת ההפקות Critical Contact  אמריקאית, שכבר נמצאת במגעים לשידורו בפריים-טיים באחד הערוצים בארה"ב.
מדובר בשעשועון Shoot me if I'm wrong שמעמיד 5 מתמודדים לענות על שאלת טריוויה כשהם תחת כוונת של צלף פיינטבול. המתמודדים צריכים לענות על שאלת טריוויה כשהם יודעים שעל כל טעות הצלף יירה בהם.
הפורמט יוצג במיפ הקרוב, וישנם מגעים ראשוניים לגבי מכירתו למספר טריטוריות, לצד פורמט אחר של החברה – הדוקו ריאליטיPlan B  בו בעלי מקצוע מקבלים הזדמנות חדשה לקריירה חלומית. לתכניות אלה מצטרפים פורמטים קודמים של החברה שכבר נמכרו לשידור - point of you  ו'עצור בצד'.
עסקה היא זו חלק מהסכם שיתוף פעולה נרחב יותר שנחתם לאחרונה בין ברמלי ודרור לבין Critical Contact, במסגרתו האמריקאים מזמינים פורמטים מ'קראייטאיט סטודיו', והישראלים מתחייבים לבלעדיות בטריטוריה האמריקאית מול Critical Contact.
"מרגש להגיע למיפ עם פורמט שכבר עורר עניין לפני ההשקה הרשמית שלו, אני גם מאד אופטימי לגבי Plan B", אמר דרור. "האני מאמין של החברה הוא ליצור ללא מחסומים ואני שמח שזה דבר שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מאמינה
    אורית 03/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה איתי בבית ספר... לא מאמינה שלכאן הוא הגיע.
    סגור
  • 2.
    מכיר אותם
    חביב 03/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר אותם שני מוכשרים!! יכבשו את העולם
    סגור
  • 1.
    וואו
    ליאת 03/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לכם שי ואורי!!! תותחים
    סגור