תקשורת ומדיה

היבול של ארמוזה למיפ: 9 פורמטים חדשים - מהם אחד שנכנס לרשימת "5 המבטיחים"

בשבוע הבא יתקיים יריד הטלוויזיה החצי-שנתי בקאן, שימשוך אליו את התעשייה העולמית והמקומית. אייס מציג את הפורמטים שתציג 'ארמוזה פורמטס'. ויש גם טריילר
אלכסנדר כץ | 
פסטיבל מיפ (יח"צ) (צילום יח"צ)
חברת הפורמטים ארמוזה פורמטס תציג 9 פורמטים ביריד מיפקום שיתקיים בשבוע הבא בקאן בצרפת. 'ארמוזה', שציינה עשור בכנס האחרון באוקטובר, נחשבת לאחת השחקניות הראשיות בשוק ייצוא הפורמטים המקומי, ולגורם מוערך בשוק העולמי.
השנה, בנוסף ל- 7 פורמטים ישראלים, תציג החברה גם 2 פורמטים מחו"ל עליהם היא אחראית להפצה עולמית. ארמוזה תציג גם פורמטים מתוך התחרות שייסדה פורמג'יניישן, שכבר הצליחה להוציא החוצה את That's my house של ארצה הפקות,Catch  של היוצרים עודד קרמר, דני קרפל ואיתי הרמן ו-Born to win של מיכל ינאי ומטין בילמן.
בקטלוג החברה יש יותר מ-75 פורמטים המשודרים ב-35 מדינות. בין היתר היא הפיצה את השעשועון לעוף על המיליון  שלמעלה מ-2,000 פרקים שלו שודרו בעולם עד כה, דוקו-ריאליטי מחוברים והדרמה בני ערובה.  
אחד הפורמטים - Wrecking Ball של הראל יוספזון, נבחר לרשימת 5 הפורמטים המבטיחים של מיפ ויוצג בערב הפתיחה של היריד. מדובר במשחק טריוויה בו קבוצה של 3 מתמודדים תתבקש לענות על שאלות. באולפן תלויים על כבלים 4 כדורי דמויי ברזל ענקיים. לאחר שהמתמודדים בוחרים את התשובות, ישתחרו כדורי הברזל לעברם, מי שעומד במקום של התשובה הלא נכונה, יפגוש בעוצמה את הכדור המתועפף וייצא מחוץ למשחק. מי שעומד במקום של התשובה הנכונה, הכדור יעצור בפתאומיות ממש מול פניו.
 
הפורמט The Foodies מעולמות ה-Goggle Box נהגה והופק על ידי ארמוזה. מדובר על פורמט המציג כמה משפחות מצולמות כשהן צופות בטלוויזיה ומנהלות שיחה על מה שהן רואות. הפורמט עונה על 2 תשוקות – אהבה לאוכל ומציצנות, כאשר מציע לצופיו להיחשף לשיחות של אנשים, שעה שהם אוכלים. התכנית תעקוב אחר הפודיז סביס שולחן האוכל, תוך שהם משוחחים - על השירות, החיים שלהם וכמובן אוכל.. הסדרה תלווה את הדמויות לאורך כל העונה, כל פרק במסעדה אחרת.
הדוקו ריאליטי Mary me now שהוצג בכנס פורמג'יניישן האחרון. הפורמט מביא את סיפורה של אישה החיה עם בן זוג כבר זמן מה ומחכה שיציע לה נישואין. היא מחליטה לקחת את גורלה בידיה ומעמתת אותו עם השאלה: "התינשא לי? או די! אם כן, זה קורה בעוד שעתיים". יומיים קודם היא אירגנה הכל: שמלה, פרחים, מקום, הודיעה לחברים ולהורים ורק החתן לא יודע. הפורמט הושק ב-NATPE בינואר השנה וזכה לעסקאות באיטליה, צרפת, גרמניה, אוסטרליה וארה"ב. הפורמט הוא של אודליה יקיר, שהופק על ידי ארמוזה וציפי רוזנבלום.
Date in Reverse היא תכנית דייטים עם טוויסט, שהוצגה גם היא בתחרות פורמג'יניישן האחרונה. לוקח זמן להכיר מישהו לעומק ולהבין אם רוצים לחיות יחד. בתכנית הזאת - הכל הפוך. הפגישה הראשונה במיטה, בתחתונים וחזייה, שם הזוג ייפגש ויתחיל להכיר. הפגישה השנייה היא בחתונה (הפיקטיבית) עם כל חברים ובני משפחה, שידברו עם בני הזוג על עצמם. אחר כך ארוחת ערב "פגוש את ההורים" ובסוף, הדמיית סופשבוע רומנטי בג'קוזי. לאחר ארבע הפגישות הללו הם יצטרכו להחליט אם לצאת לדייט אמיתי או להיפרד. יוצרי הפורמט הם הראל יוספזון ודניאלה סלאביק. ההפקה על ידי שנהר הפקות ו-וולי פורמטס.
The Running Show היא הפקה מיוחדת עבור פלטפורמת האונליין הסינית SOHU. הפלטפורמה המשדרת פורמטים לא מתוסרטים, המיועדים לפריים טיים, נהנית ממיליוני צופים. הפורמט שהפיקה ארמוזה וציפי רוזנבלום עבורה היא תכנית ראיונות ולייף סטייל שמתקיימת תוך כדי ריצה. אורחים מתראיינים ועושים כל מיני דברים מצחיקים תוך כדי ריצה, עם להקה על מסוע ברקע.
בגזרת הפורמטים הישראלים המתוסרטים נמצאת לה-פמיליה שמשודרת בערוץ 10, ומופקת על ידי אולפני הרצליה. מדובר על קומדיית מצבים בכיכובם של מריאנו אידלמן ורותם אבוהב.
סדרה נוספת היא The Wordmaker (הצורף). מדובר על סדרת מתח שעלילתה נעה בין חלום למציאות, מבית היוצר של נבלות, דרור סבו, ובכיכובם של אדיר מילר, ליאור אשכנזי ויהורם גאון. חוקר הפרעות שינה ואיש משפחה חי חיים בורגניים נוחים בנווה צדק עד שלילה אחד הוא מתעורר לפנות בוקר שפוך על הבר ולא זוכר איך הגיע לשם. הוא מתחיל לחקור סדרת רציחות הקשורות ומפלילות אותו. החקירה מאלצת אותו להתמודד עם ילדותו בחצר קבלית בעין כרם שהביאה לפירוק משפחתו. את הסדרה הפיקו MY TV ו-HOT.
2 פורמטים שמקורם מחו"ל המופצים גלובלית על ידי 'ארמוזה פורמטס' הם הדוקו ריאליטי Local Heroes. מדובר על פורמט בלגי של חברת Geronimo שזכה להצלחה בבלגיה והיה מועמד לאמ"י הבינ"ל. הסדרה עוקבת אחרי גיבורי תחנת כיבוי והצלה בעיר גנט בבלגי, ובכל פרק מתלווים לכבאים בשלל משימותיהם.
הפורמט השני הוא מיני סדרת דרמה קנדית בשם Vertige, במסגרתו אישה מתעוררת מתרדמת ולא מצליחה לזכור מה קרה לה ב-24 השעות שלפני כן. העדויות הן שניסתה להתאבד, אבל היא מתקשה להאמין ויוצאת לחקור מה קרה לה בעזרת חברים ובני משפחה. את הסדרה הפיקה Pixcom והיא שודרה ב-TVA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה