תקשורת ומדיה

עוני, קשישים וניצולי שואה: רדיו ת"א תשיק תכנית חברתית בהגשת אודי סגל

"חברה בעם" בה ייקח חלק גם נשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין, תשודר מדי שישי ותיתן במה לנושאים המורכבים עמה מתמודדת החברה הישראלית
אלכסנדר כץ |  1
אודי סגל והרב יחיאל אקשטיין, עם תכנית חברתית חדשה ברדיו תל אביב (צילום יח"צ)
רדיו תל אביב יעלה השבוע הקרוב תכנית אקטואליה חדשה שתעסוק באתגרים עמם מתמודדת החברה בישראל, ביניהם מצוקת העוני, הזנחת קשישים, קליטת עלייה, חינוך, הפקרת ניצולי שואה ושילוב החלש והנכה בחברה.
התכנית תיקרא 'חברה בעם' ותשודר בימי שישי ב-12:00, בהגשתו של העיתונאי אודי סגל מ'חדשות 2', שכבר מגיש בתחנה את התכנית 'גומרים הולכים', שמשודרת בלייב שעתיים לפני כן. אל סגל יצטרף מדי פעם נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, שיביא מעדות אישית את הנעשה בחזית החברתית בישראל.
"למרות שבעבודתי העיתונאית אני עוסק שנים ארוכות בסיקור המדיני, אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לעסוק בנושאי הליבה הכואבים ביותר בחברה הישראלית לצידו של אחד האנשים הפעילים ביותר בתחום, הרב אקשטיין, וכמו גם אישים בעלי רקורד של עשייה בתחום החברתי", מסר סגל.
הרב אקשטיין הוסיף כי "אני שמח וגאה להיות שותף לתכנית שתעסוק כל כולה באתגרים החברתיים עמם מתמודדת החברה הישראלית. אני מודה להנהלת רדיו תל אביב ולאודי סגל על הרצון להעניק במה ציבורית מרכזית שכזו לאוכלוסיות ולסוגיות אשר נמצאות לעתים בשולי החדשות אך אינן נופלות בחשיבותן לציבור מהנושאים הביטחוניים והפוליטיים. יחד אנחנו נעניק קול לאותם אנשים העסוקים במאבק הקיומי הסיזיפי ואינם מסוגלים לצאת ולזעוק את זעקתם".
מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם אמר כי לתחנה "ניתנה זכות גדולה להשתמש בשעת שידור יוקרתית ומשמעותית לקידום מטרות חברתיות ולסיוע לחלשים. אני מודה לאודי סגל ולרב יחיאל אקשטיין שנרתמו למהלך ומשוכנע כי התכנית משקפת הלך רוח אותנטי באזור הזיכיון של הרדיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לשלם על שעה ברדיו
    אוזנים אטומות לרווחה 05/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו, מתי הרשות השנייה תבדוק כמה כסף החליף כאן ידיים? נקווה שלפחות הפעם ה"מומחה" לא יתברר בסופו של דבר כנוכל, כפי שהיה עם ענבל אור בתחנה המתחרה. זה יפה שנרתמים למטרה חברתית, אבל זה נשמע כמו עוד קומבינה של "תשלם ותקבל שעה ברדיו".
    סגור