תקשורת ומדיה

עם עזיבתו של ירון גת: גיא ליברמן מונה לסמנכ"ל הפרומו והקידום של 'קשת'

ליברמן עובד בזכיינית ב-11 השנים האחרונות, וכמנהל קריאייטיב במחלקת הפרומו - הוביל קמפיינים למותגי קשת, בין היתר ל'האח הגדול', 'רמזור' ו'חטופים'
אלכסנדר כץ |  1
קשת (צילום קשת)
גיא ליברמן מונה לתפקיד סמנכ"ל הפרומו והקידום בקשת, במקומו של ירון גת שהודיע מוקדם יותר השבוע על פרישתו
ליברמן (45) הגיע לקשת ב-2005 ובעשור האחרון הוא משמש כמנהל קריאייטיב במחלקת הפרומו. בין הקמפיינים המזוהים שהוביל בקשת נמנים האח גדול, מאסטר שף, רמזור, כפולים, חטופים ועוד. לפני הגעתו לקשת היה ליברמן במאי פרומו ומנהל קריאייטיב בטלעד, קודם לכן עבד מספר שנים כעורך ובמאי בארה"ב.
מחלקת הפרומו של קשת אחראית על בניית מותגי תכן על המסך ופרסום חוץ מסכי, והיא עומדת מאחורי קמפיינים שזיכו אותה בעשרות פרסי promaxBDA עולמיים.
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר כי "בשנים האחרונות הוביל גיא, במסגרת תפקידו כמנהל קריאטיבי, קמפיינים רבים בהצלחה מרובה. עם עזיבת ירון, הגיעה העת שגיא יתקדם וינהל את המחלקה והמשימות העומדות בפניה. אני גאה שמח ועל כך, שאנו מגדלים בקשת דור חדש של מנהלים מצטיינים, כמו גיא, ונותנים להם הזדמנויות לגדול ולהתקדם. בהצלחה לגיא, למחלקה, עובדיה ומנהליה".
גיא ליברמן מסר בהודעה לתקשורת כי הוא מודה לניר על האמון וההזדמנות שניתנה לו, והוסיף "תודה לירון גת על שנים של השראה, השארת מחלקה מעולה עם מורשת של מצוינות. אני מאד שמח להמשיך ולעבוד עם האנשים הכל כך מוכשרים ויצירתיים של המחלקה המופלאה הזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוף - בהצלחה (ל"ת)
    שני 05/2016/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור