תקשורת ומדיה

הקמפיין החזיק לפרק אחד: 'המירוץ למיליון' יורדת ל-23.4%

לאחר קמפיין החוצות שהקפיץ את תכנית הריאליטי של רשת ל-26.1%, התכנית רושמת ירידה. 'המקור' ירדה ל-7.3%
משה בנימין | 
המרוץ למיליון 2016 (צילום עדי אורני)
לאחר קמפיין החוצות שהקפיץ את תכנית הריאליטי של רשת (ערוץ 2) המירוץ למיליון מ-22.2% ל-26.1%, התכנית רושמת ירידה ולא מצליחה להחזיק את המומנטום. אמש קיבלה 'המירוץ' רייטינג של 23.4% - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נדחית עד השעה 2:00 בלילה. 
תכנית מיוחדת של המקור (ערוץ 10) עם מעקב אחרי סיפורי עבר - רשמה ירידה ל-7.3%, המונית של טילטיל (רשת, ערוץ 2) ניפקה 14.9%, ורפי רשף אינטימי (ערוץ 10) עם 4.7%.
אבל עוד לפני 'המקור', פינת המגזין של 'חדשות 10' עם פרק נוסף בסדרה 'טראמפ לנד' של נדב איל, קיבלה 9%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 5.5% , 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) הניבה 2.7%,  שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.2% ו'החדשות הלילה'  (חדשות 2) עם 4.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) עם 7.7%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 6.5%. 'המוסף' (ערוץ 1) קיבלה 2.9%. 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 16.2% בלבד מול 9.1% ל'חדשות 10', ו-4.2% ל'מבט' (ערוץ 1) - במשרד מיוחד לציון שנתיים למבצע צוק איתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה