תקשורת ומדיה

הזוכים ב"אוסקר" של הרשת הישראלית: וניה היימן וקותימאן

הטקס ריכז את אותן "חיות רשת" ש"מספקות סאטירה נשכנית, קריאה למעורבות חברתית, ורגעי צחוק ויראלי". ויש עוד זוכים בתחרות שנערכת לראשונה בישראל
אלכסנדר כץ |  2
וניה היימן (צילום יח"צ)
קותימאן, וניה היימן, רועי עידןליטל מייזל ועדי פרימרמן, ואביה פרימור הם הזוכים בפרסי Vibe Inside, "האוסקר" של הרשת הישראלית. הפרסים הוענקו אתמול (מוצ"ש) באירוע הראשון בישראל של Shorty Stories Tel Aviv מטעם ארגון Vibe Israel בשיתוף ההפקה האמריקאית של ה-Shorty Awards. 
המועמדים לפרס הם אותן חיות רשת שלדברי המארגנים "מספקות לנו סאטירה נשכנית, קריאה למעורבות חברתית, רגעי צחוק ויראלי ומתפרץ, ועוד, באמצעות סרטונים קצרים, קליפים מוזיקליים ומגוון דרכים יצירתיות וחדשניות". עוד נמסר כי "בנוסף להיותם צינורות השיווק והפרסום האפקטיביים ביותר של הדור המקוון, יוצרים אלו פותחים ערוצי תקשורת חדשים בין ישראל לעולם, המבוססים על תחומי עניין משותפים, מייצרים נראות לעשייה ישראלית מקורית ברמה בינלאומית ולפעמים אפילו - משנים את העולם".
המוזיקאי והמפיק המוזיקלי קותימאן זכה בקטגורית יוצר הרשת המשפיע בישראל עם הפרויקט Thru You. הבמאי ויוצר הסרטים וניה היימן זכה בקטגורית יוצר הרשת המשפיע בחו"ל, עם שנה מוצלחת שהובילה רק לאחרונה לקליפ מדובר מאד שיצר עבור להקת קולדפליי. 
 
עוד זוכים הם רועי עידן בקטגורית יוצר הרשת המשפיע בישראל עד גיל 18, אביה פרימור בקטגורית יוצר הרשת המקורי, ואילו ליטל מייזל ועדי פרימירמן שקיבלו פרס מפעל חיים על פי בחירת השופטים. 
לעשירייה הפותחת בקטגוריות היוצרים המשפיעים בישראל והיוצרים הישראלים המשפיעים בחו"ל, הגיעו קותימאן, היימן, שפיטה, ניר וגלי, שרוטונים, רועי כפרי, שוגרזאזא, תום יער, יותם פרל, וערוץ הכיבוד. 
ועדת הפרס כללה את יו"ר הוועדה ינון לנדנברג, עמרי מרכוסהילית וולברגערן גפן, דרור גלוברמן, יניב ויצמן, אליעד עמר, ונטע רייך. הנציגים הבינ"ל היו ג'ייקוב שווירץ ובן פול.
במסגרת האירוע הגיע לארץ תומס סנדרס, כוכב רשת עם למעלה מ-10 מיליון עוקבים, שסיפר את סיפורו האישי על איך הוא הצליח לבנות קריירה ברשת וענה על שאלות מהקהל. בשבוע האחרון  התארחו בארץ ובאירוע עצמו גם 4 כוכבי רשת נוספים מארה"ב, בעלי קהל של מיליוני עוקבים.
ינון לנדנברג מסר כי "היה לנו הכבוד לקחת חלק בבחירת כוכבי הרשת המובילים בישראל ולשתף פעולה עם ארגון שפועל לקידום התדמית של ישראל בעולם על ידי הצגת צדדים אחרים של המדינה שלא משתקפים בדרך כלל במדיה העולמית. בתהליך השיפוט נמדדו פרמטרים שונים כגון מקוריות, חדשנות באופן השימוש במדיות החברתיות, איכות הביצוע וחיבור לנרטיבים של המותג 'ישראל'. גילינו יוצרים רבים ומוכשרים והבחירה בזוכים לא היתה פשוטה. בשנה הבאה יהיה עוד יותר קשה".
גרג גלאנט, מנכ"ל ומייסד טקס פרסי השורטי בניו יורק, הוסיף: "טקס פרסי השורטי מכתיר את  המשפיענים הדיגיטליים הגדולים בעולם. אירועי השורטי סטוריז מסבירים לנו מדוע המשפיענים הללו כל כך מצליחים. אנחנו מתרגשים להפיק את האירוע הראשון שלנו מחוץ לארה"ב, ובמיוחד כאן בישראל, שיש בה כל כך הרבה יוצרי תוכן מוכשרים". 
ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית Vibe Israel: "היצירתיות שמאפיינת את הזוכים הערב – הרוח, היוזמה והביצוע, כל אלו הופכים אותם לנציגים של הרוח היצירתית הישראלית, וללא ספק הם מהווים גם שגרירים נהדרים של ישראל בעולם. ארגון Vibe Israel, פועל ללא מטרות רווח ומוביל יוזמות לחיזוק המותג 'ישראל' בעולם מזה כחמש שנים. אנחנו מכירים בפוטנציאל העצום הטמון היום בניו מדיה ככלי משלים להעברת מסרים חיוביים על היתרונות היחסיים של ישראל, וממנפים פוטנציאל זה כדי להגיע לעשרות מיליוני אנשים הנמצאים במדיה זו, בדגש על הדור הצעיר. בהשראת ובשיתוף טקס השורטי היוקרתי מניו יורק ובשילוב המגזר העסקי הישראלי, יזם הארגון לראשונה בישראל את טקס פרסי Vibe Inside, לכוכבי רשת ישראלים מובילים בארץ ובעולם. אנו מקווים להפוך את הפרסים הללו למסורת שנתית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה למה תמיד נהיה שולה של הפריפריה - ישרא-אינטר בלוף (ל"ת)
    אלי 07/2016/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עושים צחוק?
    מיכאל 07/2016/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חצי מהמשתתפים מועסקים אצל השופטים. חחחחחח
    סגור