תקשורת ומדיה

טורניר 'קופה ברנז'ה': מי זכה בגביע - ומי חטף רביעייה

בשלב האחרון של הטורניר שאורגן ע"י ONE ואיגוד הפרסום, לקחו חלק גליקמן, פובליסיס, ענבר מרחב G, גיתם, ברוקנר, אדלר חומסקי, ONE והבצפר. התוצאות בפנים
כתבי אייס |  3
אחרי חודשיים של טורניר וערב של משחקים, יש זוכה (צילום יח"צ)
שירים ושערים בסגנון אייס: נבחרת הכדורגל של אתר ONE זכתה אתמול (יום ד') בגביע 'קופה ברנז'ה 2016' לאחר שגברה 1:0 על משרד אדלר חומסקי באירוע הגמר שנערך בבית דני בתל אביב. המשחק הזה היה סיומו של ערב שכלל 4 משחקי רבע גמר, 2 משחקי חצי גמר, ומשחק על המקום ה-3.
משחקי הליגה החלו בחודש מאי והתקיימו אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים במגרשי וולפסון בתל אביב שסופקו על ידי חברת 'מגרשים' - מתחם האימונים של הפועל תל אביב. לשלב רבע הגמר העפילו גליקמן שמיר סמסונוב, פובליסיס, ענבר מרחב G, גיתם BBDO, ברוקנר יער לוי, הבצפר וכמובן ONE ואדלר חומסקי.
ברבע הגמר הביס ענבר מרחב G את פובליסיס 4:0; ONE ניצח 2:1 את גליקמן שמיר סמסונוב, גיתם BBDO קרע את ברוקנר יער לוי 4:1; אדלר חומסקי הסתפק ב-1:0 קטן על הבצפר. בחצי הגמר ניצחו אנשי ONE 2:1 את ענבר מרחב G, ואילו גיתםBBDO  הפסיד בפנדלים 3-2 לאדלר חומסקי. בקרב על המקום השלישי ניצח גיתם BBDO 1:0 את ענבר מרחב G.
את הטורניר ארגנו ONE ואיגוד חברות הפרסום. זאת גם הסיבה שב-ONE החליטו לוותר על הפרס למקום הראשון - חבילת טיסה ואירוח במשחק כדורגל באירופה לטובת המקום השני.
"רוח הלחימה ומידת הפרגון ההדדי שהתגלו באירוע הגמר היו מופת לתעשיית הפרסום שגאווה להשתייך אליה", מסר יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום. ירון בר, סמנכ"ל המכירות ב-ONE, הוסיף: "קופה ברנז'ה היא הצלחה גדולה, ואין מאושר ממני להיות חלק מהמפעל הזה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיחקתם אותה
    חומסקי 07/2016/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצאתם גברים one
    סגור
  • 2.
    אדלר אלופים
    רוני 07/2016/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה כיף. ברצלונה לפנים.
    סגור
  • 1.
    דעתם תיקח שנה הבאה.
    גיתם 07/2016/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לone על הפרגון.
    סגור