תקשורת ומדיה

גלעד ארדן: "מקווה שאצליח לשכנע את נתניהו אחרת"

שר התקשורת לשעבר אמר לרזי ברקאי בגל"צ כי ההודעה של נתניהו על ההחלטה לדחות את פתיחת התאגיד, נחתה עליו בהפתעה, אבל הוא אופטימי
כתבי אייס |  2
שר התקשורת גלעד ארדן, במהלך מסיבת העיתונאים לפני כמה שבועות (צילום: ששון תירם) (צילום ששון תירם)
השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שבמהלך כהונתו כשר התקשורת הוביל לחקיקת חוק השידור הציבורי שקובע כי רשות השידור תיסגר ובמקומה יוקם תאגיד שידור ציבורי, הופתע אתמול (יום ב') לשמוע את דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על דחיית השקת התאגיד ל-2018. 
בראיון לרזי ברקאי בגל"צ, אומר הבוקר גלעד ארדן כי "ההודעה הזאת נחתה עליי כרעם ביום בהיר". לדבריו, "אני מקווה שאצליח לשכנע את נתניה אחרת. אין הסבר אחר לדבר הזה (לדחיה, א"כ), המשמעות שלא יהיה פה שידור ציבורי. איזה עיתונאים מחוץ לרשות השידור הקיימת יצטרפו לאתגיד כשהם ידעו שעשויה להיות דחיה של השידורים בניגוד לכל הסיכומים?".
"הובלנו מהלך היסטורי. ועדת לנדס בנתה שם עתיד. הציבור חייב להבין שהאינטרס שלו, לפני שלי ושל אחרים, זה שיהיה בישראל שידור ששייך לאזרחים", אמר ארדן. "שמחתי לראות בתקופה האחרונה שעיתונאים איכותיים נותנים אימון בגוף החדש". 
רזי ברקאי הקשה עליו כששאל לגבי ההחלטה של ראש הממשלה נתניהו לא להיענות לבקשתו להמשיך לטפל ברשות השידור, וארדן ענה כי יתכן שנתניהו חשב שאי אפשר לשמש גם כשר לביטחון פנים וגם כאחראי על רשות השידור בשל העומס. "אני חשבתי שאפשר", ענה ארדן. ארדן הוסיף כי הוא אופטימי לגבי התאגיד. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארדן היחידי שיכול להחליף את נתניהו (אוי יוי יוי קילקלתי לו)
    נתניהו נשחק 07/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשות השידור שדדה אותנו וסידרה לוועדים ולמקורבים משכורות שמנות, קביעות ורמת שידור נמוכה החל משנות ה80 רשות השידור הייתה צריכה להיסגר כל רפורמה הם הכשילו! בכל מה שקשור לתקשורת נתניהו מתנהג כמו פרנואיד ושולף מהמותן אמנם השמאל היה מושחת יותר אבל זו לא סיבה להתנהל כך.
    סגור
  • 1.
    קשקוש:האיש שביהירותו הבעיר את המדורה.....
    אשר יגורתי 07/2016/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוכה לחיבוק מרזי ברקאי (ממש אין לרזי ניגוד עניינים,ממש!) ומקבל במה במקום כתב אשמה חד וברור על פשע שכולם ראו בחי אך העדיפו להתעלם (או לעודד כמו רזי).
    סגור