תקשורת ומדיה

ביונסה ווניה היימן: הקליפ לקולדפליי מועמד לפרסי MTV

היוצרים הישראליים וניה היימן וגל מוג'ה התברגו לאחת הרשימות המכובדות ביותר בעולם המוזיקה להציע - טקס פרסי ה-VMA, לצד שמות כגון אדל, ביונסה וטיים אימפלה
משה בנימין | 
וניה היימן (צילום יח"צ)
התחנה הבאה בדרך לתהילת עולם כבר כאן. היוצרים הישראליים וניה היימן וגל מוג'ה התברגו לרשימת המועמדים לפרס על הבימוי הטוב ביותר בטקס פרסי ה- VMA של MTV
אמש (יום ג') הוכרזו המועמדים לטקס פרסי ה-VMA - Video Music Awards לשנת 2016. את רשימת המועמדויות מובילה ביונסה עם לא פחות מ-11 מועמדויות על האלבום Lemonade ואחריה אדל עם 8 מועמדויות.


בטקס, הנחשב היוקרתי ביותר בטקסי הפרסים השונים של MTV, מועמדים גם וניה היימן וגל מוג'ה על בימוי הקליפ של קולדפליי Up & Up. מוג'ה והיימן יתמודדו מול הבמאים של הקליפים של ביונסה (Formation), אדל (Hello), דיוויד בואי (Lazarus), וטיים אימפלה (The Less I Know The Better).
הטקס יתקיים ב-28 לאוגוסט בניו יורק וישודר בשידור חי בערוץ MTV  ישראל. החל מהיום, הקהל יוכל להצביע עבור הפייבוריטים שלו בקטגוריות ה-VMA השונות, ביניהן הוידאו קליפ של השנה, וידאו הקליפ הטוב ביותר לזמר, וידאו הקליפ הטוב ביותר לזמרת ועוד באתר vma.mtv.com. המעריצים שיצביעו בכל הקטגוריות באתר יכנסו להגרלה ויוכלו לזכות בכרטיס כניסה לטקס ה-VMA בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה