תקשורת ומדיה

תומכים בנכים: עשרות אתרים שינו תמונת פרופיל בפייסבוק

קבוצת 'מנהלי דפים' שמאגדת מנהלי עמודי פייסבוק גדולים, יזמה מהלך שהוביל להחלפת תמונות הפרופיל של העמודים לתמונות חצויות כחלק ממהלך להעלאת מודעות לקצבת הנכים הנמוכה
כתבי אייס |  1
המהלך עבור "נכה, לא חצי בן אדם" (צילום מסך)
במסגרת יוזמה שהושקה הבוקר (יום ב') על ידי קבוצת מנהלי דפים שהוקמה על ידי עודד זוסמן ומאגדת בתוכה כ-250 מנהלים של עמודי הפייסבוק מהגדולים ביותר, הוחלפו תמונות הפרופיל של אותם עמודים ורבים אחרים לתמונות חצויות כחלק ממהלך להעלאת המודעות לאג'נדת "נכה, לא חצי בן אדם" של אלכס פרידמן.
בין המשתתפים: עמודי הפייסבוק של ynet, וואלה חדשות, הבוקר של קשת, כיכר השבת, הצינור, אייס, ועמודי הסאטירה והתוכן הנישתי בפייסבוק שמונים מאות אלפי אוהדים, בהם פז"מ, סטטוסים אלטרנטיבים, ועמודים של אושיות פייסבוק כמו מישל טרוני ודניס צ'רקוב שעמוד הפייסבוק שלו הוא מהפופולארים בישראל.

קמפיין ''נכה, לא חצי בן אדם'' נועד להוביל להשוואת קצבת נכות כללית שמקבלים נכים מהביטוח הלאומי לשכר המינימום על ידי העלאת המודעות של הציבור ונבחריו. הקמפיין החל בינואר 2015 בעקבות החלטת הממשלה והכנסת על העלאת שכר המינימום ל-5,000 שקלים. כיום הקיצבה לנכים 100% עומדת על 2,342 שקלים בחודש. 
המהלך הוויראלי הנוכחי אמור לנסות להניע תהליך של שינוי גובה קיצבת הנכות. בשנה האחרונה אלפי אנשים הצטרפו לדף הקמפיין ברשת החברתית פייסבוק והצטלמו עם שלט "נכה, לא חצי בן אדם" לאות הזדהות עם המאבק למען האוכלוסייה המחלשות בישראל. היום מצטרפים לאנשים אלה גם האתרים וקבוצות הפייסבוק הגדולים בישראל. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לידיעות אחרונות לא היה נאה שלא יראו את הלוגו שלהם
    אור 08/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשו תמונה חצויה לרוחב כשלמעלה רואים ידיעות ולמטה את "נכה לא חצי בן אדם"
    סגור