תקשורת ומדיה

את האולימפיאדה ערוץ 1 הפסיד - אבל ישדר את הפראלימפיים

33 ספורטאים בעלי מוגבלויות ייצגו את ישראל במשחקים שיתחילו בשישי הבא. ערוץ 1 רכש את הזכויות, ישדר מגזין יומי ועדכונים, וישלח נציג לריו דה ז'ניירו
אלכסנדר כץ | 
הערוץ הראשון (צילום ערוץ 1)
ערוץ 1 רכש את זכויות השידור הבלעדיות למשחקים הפראלימפיים שייחלו בעוד כשבוע בריו דה ז'ניירו. אירוע זה יתחיל כשבועיים וחצי לאחר סיומם של המשחקים האולימפיים באותה עיר, שלראשונה לא שודרו בערוץ 1, אלא בבלעדיות בערוץ הספורט, שרכש את הזכויות. 
בערוץ ישדרו מדי ערב ב-19:30 מגזין אולימפי בהגשת אורי לוי, עמית הורסקי ושרון פרי, ופינת ספורט מיוחדת במסגרת מהדורת מבט יביאו בכל ערב כתבות ודיווחים ישירים של ליאן וילדאו שישדר מריו דה ז'ניירו. טקס פתיחת המשחקים יועבר בשידור ישיר בלילה שבין 7 בספטמבר ל-8 בחודש, בחצות הליל. את הטקס יגישו אורי לוי והפרשן חנוך בודין – השחיין הפראלימפי לשעבר שזכה ב-8 מדליות אולימפיות, וזכה להכרה בזכות השתתפותו בהישרדות בשנת 2009.  
למשחקים האולימפיים לספורטאים בעלי מוגבלויות, יגיעו 33 ספורטאי המשלחת הישראלית. התחרויות יתקיימו ב-11 ענפי ספורט, מהן תחוצר הנבחרת הישראלית בשחייה, חתירה, שייט, אופניים, בוצ'ה, ריצת מרתון וכדור שער.  
ברי בר-ציון, המנהל המיוחד של רשות השידור, מסר: "שידור המשחקים הפראלימפיים בערוץ 1 מהווה נדבך חשוב במימוש ייעודו של השידור הציבורי בישראל. ערוץ 1 יביא לכל בית ישראל את השידורים באיכות HD ללא כל עלות".
העורך הראשי של רשות השידור, שמעון אלקבץ, הוסיף כי "ערוץ 1 נערך לשידורים איכותיים שיעבירו לצופה חוויית ספורט ערכית וחשובה, באופן המנגיש את השידורים לכל צופה שיחפוץ בכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה