מדיה

שת"פ ייחודי לארטימדיה ורנואר: תצוגת אופנה בלייב כפרסומת וידאו

קמפיין חדש של רנואר יקדם את תצוגת האופנה של החברה כפרסומת שתוגש לפני תכני וידאו באתרים מובילים (פרה-רול), כשהתוכן המוצג בפרסומת יהיה מעשה תצוגת האופנה של הרשת שתועבר בלייב
משה בנימין |  3
רנואר (צילום יח"צ)
פלטפורמת הגשת הפרסום הפרוגרמטי בוידיאו - ארטימדיה - חוברת למותג האופנה רנואר לקמפיין וידאו ייחודי וראשוני מסוגו בישראל. קמפיין חדש של רנואר יקדם את תצוגת האופנה של החברה כפרסומת שתוגש לפני תכני וידאו באתרים מובילים (פרה-רול), כשהתוכן המוצג בפרסומת יהיה מעשה תצוגת האופנה של הרשת שתועבר בלייב.
לצופים הגולשים תהיה האפשרות כמו בכל פרסומת פרה-רול אחרת להמשיך ולצפות או לדלג על הפרסומת לאחר מספר שניות. קליק על הפרסומת בלייב יוביל את הגולשים לאתר וואלה שם משודרת התצוגה במלואה כחלק מהסכם שיתוף פעולה בין רנואר לאתר. 
הקמפיין יעלה לאוויר מחר ומעבר לחדשנות שבו, יירשם גם רגע של סולידריות בענף האינטרנט הישראלי שכן אתרי התוכן המובילים המתחרים בוואלה כגון ynet ו-mako משתתפים אף הם במהלך, למרות העובדה שהפרסומת עשויה להוביל את הגולשים לוואלה. כמו כן תשודר הפרסומת/תצוגת אופנה לייב באתרי הספורט והכלכלה. 


קרקע פורה למהלכים יצירתיים

 

כיצד זה עובד בפועל: חברת רנואר מצלמת את תצוגת האופנה שלה ומעלה אותו בשידור ישיר בזירה ייעודית באתר וואלה. בארטימדיה משתמשים ב'פיד' נפרד שמציג 'פרה-רול' וידאו לייב עם מנגנון "דלג" וכן עם אפשרות לעבור ללייב בוואלה תחת URL של האתר. 

האתגר הטכנולוגי של ארטימדיה נובע מהעובדה שמערכת הגשת הפרסומות שלה מבוססת בימים כתיקונם על עשרות ומאות פרסומות במחסנית המוגשת לצופים, כאשר הקובץ של הפרסומת נמצא אצלה בשרתי החברה. במקרה זה עם רנואר כל מערכת ההגשה פועלת בלייב, כשהצופה שבחר לצפות בתוכן וידאו כלשהו מקבל את השידור מתצוגת האופנה בדיוק בנקודה שבה הוא צופה, בזמן אמת. 
על פניו, בארטימדיה מציינים, כי כל מקור של שידור בלייב יוכל להתממשק עם המערכת שלהם, לרבות פייסבוק לייב. מטבע הדברים, פייסבוק לא תשתף פעולה עם חברות כגון ארטימדיה המשמשות כמתחרה המנסה למשוך את המפרסמים בחזרה לאתרי התוכן, אך ברמת הרעיון מדובר בקרקע פורה למהלכים יצירתיים.  
לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "מדובר במהלך פורץ דרך, בו הוכחנו, כי ארטימדיה מסוגלת לעמוד בכל אתגר טכנולוגי שמוצב בפניה וכי צרכי הלקוחות נמצאים אצלנו בעדיפות עליונה. המגמה כבר ברורה וזהו רק עניין של זמן עד שהחלק הארי של עוגת הפרסום יעבור לעולם הוידאו ואנו בארטימדיה ערוכים עם מגוון פתרונות מיוחדים ומותאמים עבור לקוחותינו ומוכנים כמו תמיד לתת מענה על כל צורך שיעלה".
מישל תמיר, סמנכ"ל קבוצת רנואר: "אנו מברכים על כך שארטימדיה הרימה את הכפפה ונרתמה ליוזמה פורצת הדרך להגיש את תצוגת האופנה העונתית של רנואר לכלל הגולשים בישראל בשידור חי". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שטויות
    מיץ עגבניות 12/09/2016 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע האופנה הועבר כבר מזמן ביוטיוב לייב הרבה לפני פייסבוק לייב לצורך הדוגמא ארטי?מוצר חלש ולא מדויק בלשון המעטה
    סגור
  • 2.
    בואו נודה על האמת
    מנהל שיווק מצייץ 11/09/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם גולשי טמקא וואלה ומאקו באמת מעניינת אותם תצוגת האופנה? האם מי שנכנס לראות סרטון על דאעש/אורן חזן/או כל כתבה שתעלה מחר מעניין אותו התוכן הזה? אז הסמנכל עושה לעצמו יחצ של חדשנות. האתרים עושים כסף. ואיכות ומיקוד הצופים שואפים ל 0.
    סגור
  • 1.
    פיהקתי
    ההוא מלמטה 11/09/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מדובר במהלך פורץ דרך" - כדאי שיתרעורר, ישן כמו לירה ומשעמם כמו...
    סגור