תקשורת ומדיה

אאודי רכשה את ברייק הזהב במירוץ למיליון ב-300 אלף ש'

פרסומת הגמר שתשודר היא זו ששודרה באירוע הסופרבול האחרון כשברקע שירו של דייויד בואי Starman
משה בנימין |  3
אאודי R8 (צילום יח"צ)
ברייק הזהב במירוץ למיליון, הפרסומת האחרונה לפני ההכרזה על הזוכה בתכנית הריאליטי שהציגה נתוני רייטינג נאים במהלך העונה החולפת, נרכש על ידי קבוצת צ'מפיון עבור מותג הרכב אאודי. לאייס נודע כי המחיר אותו שילמה צ'מפיון עבור שיבוץ הפרסומת עומד על 300 אלף שקלים, באמצעות חברת המדיה של קבוצת פובליסיס - זניט עבור משרד הפרסום המטפל במותג בישראל פרסום אברהם.
בפרסומת של צ'מפיון יככב מותג הרכב אאודי R8 לקראת השקתו בישראל - הדגם מוגדר כרכב בייצור סדרתי המהיר ביותר שאאודי ייצרה אי פעם. הפרסומת שתשובץ בברייק היא זו ששודרה במהלך אירוע הסופרבול האחרון כשברקע שירו של דייויד בואי - Starman - שנפטר שבועות ספורים לפני כן.  
ברייק הזהב - מונח מקצועי-מסחרי שבעבר הציב את כל המפרסמים הגדולים לתחרות של אגו ופרסטיז' הוא כבר מזמן לא מה שהיה פעם - לפחות לא ברמת ההייפ סביבו. בהתאם לצניחת נתוני הרייטינג של תכניות הריאליטי שפעם התהדרו בנוצות של 35% ומעלה ואפילו 40%, וכעת סוגרים עונה על ממוצע של פחות מ-30%. יצוין, כי בתחילת השנה שילמה רנואר כמיליון שקל על 3 פרסומות ברייק זהב ב-3 תכניות ריאליטי: הישרדות, הכוכב הבא והאח הגדול.

פרסומת Audi שתשודר בגמר
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תהרגו אותי
    אדם 09/2016/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אני מבין איך מותג שם כל כך הרבה כסף על נקודה ש 99.9 אחוז מהצופים מתבאסים עליו ( ''אווווף מה פרסומת עכשיו'' ) שלא לדבר על זה שכמעט כולם רואים היום 20 דקות אחרי בצפייה נדחת בגלל הפרסומות . מלבד הסופרבול שהפרסומות הם חלק מהחגיגה והבאז סביב האירוע אז מותגים יקרים אני מבין את האגו והכל אבל אתם שמים את המותג שלכם בספוט הכי מבאס שיש .... אבל לפחות כתבו עליכם באייס (:
    סגור
  • אבל פרסומת מדהימה
    אייל 09/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שאתה טועה כי כשמדובר בפרסומת אחת בסה״כ אנשים אפילו לא טורחים להריץ קדימה וגם אם הם טיפה מתבאסים הם מבינים שזה חלק מהקטע של רגע ההכרזה. במקרה הזה גם מדובר בפרסומת ממש ממש טובה. חבל רק שאתמול הם קיצצו אותה קצת מהגרסה שרואים פה וקטעו את השיר המדהים באמצע. בסה״כ מדובר בסכום קטן בשביל מותג כמו אאודי והערך התדמיתי גבוה ועדיף מבחינתי מקמפיין טלוויזיה שלם ויקר שאף אחד לא שם לב אליו
    סגור
  • באופן עקרוני אתה צודק
    מדיהמן 09/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל גם עם צפייה נדחית, רוב הצופים לא מריצים לרגע ההכרזה אלא לוקחים מרווח של כמה דקות ושם, ייחשפו לפרסומת
    סגור