תקשורת ומדיה

בגלל הפרסומים נגדו: שביט ב"חופש" מעבודה עיתונאית

(עדכון) 'חדשות 10' הודיעה בשישי אחה"צ על כך שהעיתונאי לא ישתתף ב'שישי' * בהמשך שביט פרסם כי יקח חופשה מכתיבה ב'הארץ' * עיתונאי אחר שוקל לתבוע ערוץ כי פורסם שהוא האיש אליו היא התכוונה העיתונאית האמריקאית
אלכסנדר כץ |  3
דניאל ברין (צילום ערוץ Youtube של Jewish Journal)
(עדכון) העיתונאי והפובליציסט ארי שביט יקח חופשה לזמן מה מהשתתפות בתכנית שישי בחדשות 10 ומכתיבה להארץ, בעקבות הפרסום של העיתונאית האמריקאית דניאל ברין כי הותקפה מינית על ידו במהלך ראיון שקיימה עמו על ספרו האחרון. ברין פרסמה את הדברים ב-19 באוקטובר בעיתון ג'ואיש ג'ורנל, ורק ביממה האחרונה הפרסום צבר תאוצה בישראל.
באותו פרסום סירבה ברין לחשוף את שמו של העיתונאי, אולם עם הפרסום, עולם התקשורת הישראלי החל לרחוש ולגעוש, ושמו של העיתונאי כבר פורסם ברשתות החברתיות ובכמה אתרים. בהמשך פרסם שביט התנצלות  על הדברים וחשף את שמו. 
במאמר שפרסמה ברין על דונלד טראמפ, היא התייחסה לכך שביקשה לראיין את ארי שביט שהגיע לניו יורק כדי לקדם את ספרו החדש שעורר שיח ועניין בקהילה היהודית בארה"ב. לדבריה הוא אמר לה כי הוא עסוק במהלך היום, ונקבעה פגישה לשעה 22:00 בלובי המלון בו שהה. 
ברין כתבה כי לדבריה, עוד לפני תחילת הראיון, הוא פנה אליה בסדרת שאלות אישיות, ש"גרמו לי לאי-נחת", לדבריה. בהמשך הוסיפה כי "אחרי שעניתי על אחת מהשאלות באופן שריגש אותו, הוא זינק עליי כמו חיה, תפס בעורפי ומשך אותי אליו. התכופפתי כדי להימנע ממפגש עם פיו".
בדין הסיטה את מבטה, ובהמשך הוא אף הציעה לה לעלות לחדרו, כשהוא מסייג זאת בכך ש"אנחנו לא חייבים להזדיין, אני רק רוצה לחבק אותך". בהמשך הציע לה ראיון תמורת לילה עימה, והציעה לה לשמש כפלגשו בניו יורק. 
ההימורים סביב שמו של האיש, העסיקו רבות את באי כנס החרום להצלת השידור הציבורי, והיה שיחת היום באירוע. שמו של האיש, לצד שמות נוספים, נזרקו על ידי לא מעט אנשים בכנס. 
שם של עיתונאי אחר נאמר באחת מתכניות הטלוויזיה, ולדברי גורמים המכירים את האיש, הוא בוחן את האפשרות לתבוע את התכנית על הכפשת שמו. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ---------------------------- (ל"ת)
    -------------------- 10/2016/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא כל ניסיון להשכיב בחורה הוא עבירה על החוק (ל"ת)
    מ.מ 10/2016/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    הכתב שנסק כמו כוכב שביט
    הארי שבחבורה 10/2016/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומי שלא הבין עד עכשיו, לילה טוב...
    סגור