תקשורת ומדיה

130 התמודדו - עשרה הגיעו לגמר 'יוצרים ברשת 3.0'

10 מתמודדים יציגו בגמר התחרות את הסדרות שלהם - באירוע ביוזמת איגוד המפיקים ובשיתוף יוטיוב ומשרד התקשורת. סך הפרסים: 130 אלף שקלים
אלכסנדר כץ | 
הסדרה 'ממתקי צביקה' של ניב הרצברג שמתמודד בגמר תחרות 'יוצרים ברשת 3.0' (צילום יח"צ)
10 יוצרי הסרטונים שעלו לגמר תחרות יוצרים ברשת 3.0 הנערכת ביוזמת איגוד המפיקים, בשיתוף עם יוטיוב ובחסות משרד התקשורת, יציגו את סדרות הרשת שלהם בגמר התחרות שיתקיים הערב (יום ב') בתל אביב. לתחרות הנערכת זו השנה השלישית במטרה לעודד יצירה מקומית בעולם הדיגיטל והניו מדיה, ניגשו השנה כ-130 יוצרים, שהגישו פיילוט לסדרת רשת או טריילר לסרט ב-3 קטגוריות: דרמה וקומדיה, דוקו ומסלול פתוח. את עשרת הפיינליסטים בחר צוות של לקטורים מקצועיים.
הסרטונים הזוכים ייבחרו באירוע הגמר אותו ינחה מיכאל הנגבי, זוכה הפרס הראשון בתחרות בשנה שעברה. באירוע יציגו 10 העולים לגמר את הפרויקטים שלהם בפני חבר שופטים ויתחרו על זכייה במקומות הראשונים, שתזכה אותם בפרסים כספיים בסך כולל של 130 אלף שקלים. חבר השופטים בגמר התחרות כולל את השחקנית נועה קולר, הסופר והקולנוען יאיר אגמון ומומחית הדיגיטל סתיו זיו, המוכרת מעמוד הפייסבוק המצליח של החינוכית.
העולים לגמר הם שירה פורת עם סדרת הרשת הקומית 'אנחנו צריכים לדבר' על בחורה נוירוטית ששונאת את החבר שלה, אבל לא מצליחה להיפרד ממנו; עילי קמחי עם הסדרה 'פלוס מינוס - הבחורה מתחת לשולחן' בו אנחנו בסירה עם הדמיון ההפכפך של הגיבור, שמשייט בין פנטזיות מתוקות לסיוטים אפלים; מיכאל שטרן ודימה קונופלוב עם הסדרה 'סרנדות.קום - הפתעות קטנות' בו כל פרק הוא שיר קומי שעוסק בהיבט אחר של חיפוש אהבה בעידן המודרני-דיגיטלי; ומיקי פרומצ'נקו ואסף מכנס 'גימל – שוודי' המספרת את סיפוריהם האמיתיים (והכואבים) של חיילים שהלכו הכי רחוק בשביל קצת חופש.
עוד ברשימה: אנה רוזנגורט עם הסרט '150 קילו' על בחור שמן מאד שקיבל ליום הולדתו מתנה - משקל מדבר; איתן גפני עם הסרט 'המשוואה האנושית' על מה שהנחטפים צריכים לפתור בעוד הם נלחמים על חייהם בעולם חדש עם חוקים לא ברורים; רוני קידר עם 'בטיפלול 2' – טייק-אוף קומי על סדרת הדרמה המצליחה 'בטיפול'; יוסי ירום ולותוס אתרוג עם 'חנייה לטווח ארוך' על יוני, מיכל, הילדה והכלב שנזרקו מדירתם התל אביבית; ניב הרצברג עם סדרת האנימציה המוקומנטרית 'ממתקי צביקה' העוקבת אחר חייהם של עובדי מפעל, יצורים קסומים בעלי שגרת חיים אפרורית; וסוהיני טל עם סדרת הדוקו-אנימציה בת 12 הפרקים 'תריסר' בה כל פרק מציג סיפור של אישה ונעשה על ידי אנימטור אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה