תקשורת ומדיה

ההאשטאג "#יותר_מבוכריס" הגיע ליותר מ-250 אלף גולשים

מבדיקת Vigo עבור אייס עולה כי עד כה נרשמו 4,500 שיחות להאשטאג שהחל כקמפיין רשת עצמאי, והגיע לחשיפה של מאות אלפי גולשים
אלכסנדר כץ | 
ההאשטאג "#יותר_מבוכריס" של העיתונאי רז שכניק (צילום מסך)
הקמפיין הפייסבוקי שנושא את האשטאג "#יותר_מבוכריס" (וגם בטוויטר), זוכה לוויראליות מטורפת במהלך היום. מבדיקת חברת הניטור ברשתות החברתיות Vigo עובר אייס, עולה כי השטאג זה הגיע לחשיפה של 4,500 שימושים ונקרא על ידי יותר מ-250 אלף גולשים ברשתות החברתיות. את ההאשטאג הובילו קבוצת הפייסבוק 'פוליטיקלי קוראת' ושבועון לאשה.
במסגרת הקמפיין, מציין כל גולש את העונש שקיבל במהלך שירותו הצבאי על זוטות, לעומת העונש שצפוי לקבל תת אלוף אופק בוכריס, שנחשד בעבירות מין, וכנראה שלא יירצה עונש מאסר בפועל, וזאת לאחר הסדר טיעון שהציעה לו הפרקליטות.
הפרשה עצמה הניבה ביומיים האחרונים יותר מ-9,000 שיחות ברשת, כאשר ב-70% מהן מועברת ביקורת על כך שהעונש שצפוי בוכריס לקבל, פעוט ולא רציני. 
לדברי רביב טל, מנכ"ל Vigo, "פעם אחר פעם אנחנו רואים את המהירות בה הרשת מתגייסת לטובת מאבקים חברתיים. השיתוף יוצר הדים ומשפיע על תפיסת הגולשים בנוגע למקרה. יחד עם זאת, לרוב דעת הציבור לא משפיעה על מקבלי ההחלטות לשנות או אפילו לשקף את הסיבות להחלטתם ולנצל את הבמה לקיום שיח דו כיווני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה