תקשורת ומדיה

קול ברמה ב"כוכב נולד" לגילוי כישרונות בתחום הפיוט וחזנות

עבור החרדים, רדיו הוא כמו טלוויזיה בשביל החילוניים. המדיום הוותיק אהוב במיוחד עבור תחרויות בסגנון כוכב נולד, ומשבת הקרובה, הפורמט יאומץ לתחנות פיוט לילדים ונערים
אלכסנדר כץ |  1
קול ברמה (צילום יח"צ)
הוויתור על המדיום הטלוויזיוני מחייב את החרדים להתאמץ כדי לפרמט פורמטים טלוויזיוניים לגרסת הרדיו – המדיום הפופולרי במגזר. אחרי שכבר היה "כוכב נולד" לאיתור הדובר הבא, מגיעה כעת תחנת הרדיו האזורית החרדית קול ברמה עם תחרות לאיתור כישרונות בתחום הפיוט והחזנות.
בתקופה האחרונה הגיעו מאות מתמודדים בני 6 עד 14 לאודישנים באולפנים של המעבד שי ראובני, בעלי חברת ההפקות שיר השירים ששותפה בפרויקט. לאחר מיון נבחרו 20 מתמודדים שיעלו לתחרות מול חבר שופטים, ומהם ימשיכו 10 לנבחרת הסופית.
התכנית הראשונה של התחרות תשודר במוצ"ש הקרוב בהגשת עמירם בן לולו ורפי אוחנה. במסגרת התכנית הראשונה והשנייה ייערכו אודישנים בשידור חי ל-10 מתמודדים בכל תכנית, מתוכם יבחרו חמישה מתמודדים שיעברו לנבחרת. הילדים יתמודדו מידי שבוע מול משימות מוזיקאליות. בסיומה של כל תכנית יעזוב אחד המשתתפים. הזוכה יזכה בהפקת דיסק באולפני 'שיר השירים'.
מנכ"ל קול ברמה' אריאל דרעי, אמר: "מדובר במיזם מיוחד שיביא לידי ביטוי כישרונות ילדים בתחום השירה והפיוט. אנחנו שמחים להמשיך לשדר עוד מיזם ייחודי אשר ממחיש את החיבור של הרדיו למאזינים ויעזור לכל אותם כישרונות ייחודים לבטא את כישרונם".
תגיות קול ברמה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קול חי כבר עושים את זה כמה שנים. מה חדש? (ל"ת)
    משה 12/2016/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור