תקשורת ומדיה

למרות הרעש סביב 'המקור': תחקיר גבעתי הסתפק ב-9.6%

למרות השיח סביב רביב דרוקר ו'המקור' בעקבות הטענה כי ניסה לסכל את מינויו של מח"ט גבעתי, הניב התחקיר על גבעתי נתון חד-ספרתי. 'מאסטר שף' התחזקה ל-27.5%, ערב טוב לגיא פינס
אלכסנדר כץ | 
'המקור' עם רביב דרוקר וברוך קרא, על הנעשה בחטיבת גבעתי (צילום מסך: ערוץ 10)
תחקיר המקור על מפקד גדוד צבר שהודח לירן חג'בי, עם נגיעות גם לעבר מפקד החטיבה בזמנו עופר וינטר, רשם 9.6% - כל על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בשבוע שעבר קיבלה 'המקור' 11.3%, כלומר השבוע נרשמה ירידה של 15% ביחס לתכנית הקודמת.
שמו של וינטר צף בחמישי האחרון בעקבות טענה של אראל סג"ל בגל"צ כי רביב דרוקר שלח תחקירן כדי "להפיל" את הקצין הבכיר, ולנמנוע מינויו למפקד גבעתי לפני 4 שנים. דרוקר וערוץ 10 טענו כי שליחת תחקירן עם אמצעי הקלטה הם מעשה עיתונאי לגיטימי, וכי הסיפור בסופו של דבר לא פורסם בגלל בעיות כאלה ואחרות. למאבק הזה השתחל גם ראש הממשלה בנימין נתניהו שדאג לחמם את האווירה ולתקוף את דרוקר ואת ערוץ 10 - "שמאל רדיקאלי" לדבריו.
מאידך, מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) קיבלה 27.5%, כנקודה יותר מהשבוע שעבר. כלל המשחקים בליגת האלופות ששודרו בערוצים של ערוץ הספורט, הניבו 7%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 11.4%, 'הצינור' (ערוץ 10) הניבה 6.4%, 'נשואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) רשמה 6.1%, ו'היום שהיה' ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4% כל אחת. הופעה חיה של לאונרד כהן בדאבלין (ערוץ 1) רשמה 2.3%. 
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.4%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) יעם נתון נהדר מבחינתה - 10.3%, ואילו 'המוסף' (ערוץ 1) רשמה 3.4%. בסך הכל אפשר לומר שרצועת השידור שלפני החדשות מציגה התחזקות בשבועות האחרונים, כפועל יוצא של החורף שנמצא כאן וההתכנסות של הישראלים בבית בשעות הערב.  
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 22% מול 10.8% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 5.2%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה