תקשורת ומדיה

40under40: אייס עם 40 הצעירים שעשו את זה השנה

פרויקט סיכום 2016 של אייס בחסות ארטימדיה, בחר את 40 הצעירים מתחת לגיל 40 מתחומי הפרסום, המדיה, היח"צ והדיגיטל, שפרצו השנה או כאלה שכבר איתנו כאן. ביום ב' נפרסם את העשירייה הראשונה
אייס |  1
40UNDER40 (צילום אייס)
הפרינט לא מת, והפרסום לא מתמוטט. הדיגיטל מתחזק, וכך גם עולמות היח"צ. לאייס הייתה השנה עבודה רבה, ורגע לפני סיומה, אנו עומדים לעלות בפרויקט הווידאו המיוחד שלנו 40under40 בחסות רשת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו באינטרנט - ארטימדיה.
אז 4 ימים לפני פרסומו, הנה כמה מילים על 40under40: ריכזנו עבורכם את 40 האנשים שלדעתנו חשוב לשים עליהם זרקור: חבר'ה צעירים עד גיל 40, מרשימים, אנשי מקצוע, שחלקם עם ניסיון לפני המצלמה, ובעיקר - מאחורי הקלעים. אלה ש"דאגו" לנו להרבה עבודה במהלך השנה, וכאלה שהיו בונקרים שלא מחזירים טלפונים.
את השמות בחרנו כאן בתוך מערכת אייס ולאחר התייעצות עם לא מעט גורמים מבחוץ (ותודה לכל אלה שעזרו). בסך הכל גיבשנו רשימה ארוכה של כ-150 שמות מועמדים מוכשרים ומתאימים. מתוכם התחלנו לנפות עד שהתייצבנו על המספר 40. עשרה אנשים מכל אחת מהקטגוריות שאייס מסקר: פרסום ושיווק, מדיה וטלוויזיה, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, ודיגיטל וטכנולוגיה. 
המחזור הראשון מבין ארבעה גלים, יושק ביום שני הקרוב: בכל פעם נפרסם את 10 הדמויות שעשו את זה השנה, כאלה שפרצו או על סף פריצה, אלה שאיתנו כבר כמה שנים, וגם כאלה שאתם לא מכירים. ביום חמישי יעלו 10 נוספים, וכך גם בשני וחמישי לאחר מכן. אין חשיבות לסדר הנבחרים - ואין דירוג בתוך ה-40. 
אז רוצים לדעת מי ברשימה? ביום שני נתחיל לחשוף את השמות. יש למה לחכות.
קרדיטים: 
צילום ועריכה: מיכאל שטיין
מפיקה: מורן כהן
עורך ראשי: אלכסנדר כץ
ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ ומשה בינימין
גרפיקה: מרינה צ'צ'יק
פיתוח תוכן: שני באר
פיתוח פרויקט: סטלה רצ'סטר, סשה רודניק, מרינה ריאזנוב
חסות: ארטימידיה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה. טיזר?.. (ל"ת)
    דון דרייפר 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור