תקשורת ומדיה

קק"ל מחפשת מנהל מערך הסברה - בשכר מנכ"ל

במקביל להתפטרות המנכ"ל מאיר שפיגלר ומינוי אלכס חפץ למחליפו. קק"ל יצאה במכרז לאיתור מנהל מערך הסברה בחוזה צמוד לשכר מנכ"ל
משה בנימין |  1
חברת קרן קיימת לישראל - קק"ל - יצאה במכרז לאיתור מנהל מערך הסברה שיהיה אחראי על הגברת המודעות לפעילותה והעברת מסרים תקשורתיים לקהלי היעד, כך על פי אתר יפעת מכרזים. על פי מסמכי המכרז, המשרה תהיה בחוזה וצמודה לשכר מנכ"ל ו/או על בסיס הסכמי עבודה בקק"ל.
המנהל הנבחר יהיה אחראי לניהול והפעלת כלל עובדי המערך ובכללם: הדוברות, ההסברה, הפרסום והתקשורת, כמו גם ייצוג קק"ל בפני פורומים וגורמים תקשורתיים חיצוניים בארץ ובחו"ל. הממונה הישיר מעל למנהל מערך ההסברה יהיו מנכ"ל החברה/יו"ר הדירקטוריון/הנהלת קק"ל. 
בין תנאי הסף הנדרשים לתפקיד: תואר ראשון בתקשורת, משפטים, מדעי החברה, מדעי הרוח או ניהול, ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג, כאשר תואר שני באחד מהתחומים הללו יהווה יתרון. בנוסף נדרש ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 7 שנים בניהול פעילות תקשורתית ו/או הסברתית או בייעוץ תקשורת בארגונים בעלי היקף פעילות משמעותי ו/או בגופים ציבוריים כגון משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, רשויות ממשלתיות וכו'. בנוסף נדרש ניסיון ניהולי מוכח של לפחות שנתיים בניהול צוות עובדים בתחומי התקשורת ו/או ההסברה. 
חלופה נוספת שמציעה קק"ל כתנאי סף, היא למועמד שהינו בעל תואר אקדמי שאינו נמנה על אלה המנויים בסעיף א', או מי שאינו בעל תואר אקדמי, ובלבד שהוא עומד בתנאים אלו: בעל ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 12 שנים וניסיון ניהולי מוכח של לפחות 4 שנים.
כזכור, לפני כ-3 חודשים זכה משרד הפרסום ראובני פרידן ipg בתקציב הפרסום של קק"ל בתום מכרז שבו התמודדו גם אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי ויהושע TBWA. מכרז הפרסום של קק"ל לווה בעיכובים רבים לאחר שהחברה דרשה מהמתמודדים להגיש הצעה מסחרית חדשה, בהליך של Best & Final שלאחריו תתקבל  החלטה סופית. לאחר מכן, ההחלטה הרשמית על הזוכה הושהתה לאחר שציוץ עבר של אודי פרידן כנגד החברה ומנהליה נחשף וכמעט הוביל לפסילת המשרד לאחר שכבר הוחלט כי זכה בתקציב. על רקע אירוע זה גם נפתחה חזית בין פרידן לעיתונאי רביב דרוקר לאחר שזה פרסם בטוויטר כי קק"ל פסלה את זכיית המשרד בעקבות הציוץ של פרידן. 
לפני כחודש התפטר מתפקידו מנכ"ל קק"ל מאיר שפיגלר, לאחר שכיהן בתפקיד למשך 3 שנים. ב-1 בינואר 2017 ייכנס אלכס חפץ לתפקיד המנכ"ל במקום שפיגלר הפורש. 
תגיות קק"ל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דני הבייתתתתתהההה
    עובד קקל 12/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושחת כל מקום שבא השאיר גרעוןנואדמה חרוכה
    סגור