תקשורת ומדיה

בדרך לרדיו חרדי נוסף? לדרעי לא מספיק קול חי וקול ברמה

כשהוא במלחמה עם קול ברמה וזוכה לפינוק בקול חי, שר הפנים הצהיר בכנס לע"מ כי יפעל להקמת תחנה חרדית "בלתי תלויה". מספר גופי תקשורת חרדיים בחרו לא להשתתף בכנס אתמול
אלכסנדר כץ | 
אריה דרעי (צילום יעקב כהן)
שר הפנים אריה דרעי היה רוצה לראות תחנת רדיו חרדית נוספת. דברים ברוח זהו אמר אתמול (יום ג') בכנס שארגנה לע"מ (לשכת העיתונות הממשלתית) לתקשורת הדתית והחרדית. לדבריו, הוא יפעל להקמת רדיו חרדי בלתי תלוי ובפיקוח רבנים.
יש לזכור כי דרעי ומפלגת ש"ס זוכים בשנתיים האחרונות לתמיכת רדיו קול חי, הפועל תחת פיקוחה של הרשות השנייה, לאחר שנים שזכו לתמיכה מצד רדיו קול ברמה, גם היא תחת פיקוחה של הרשות. על פניו, 2 התחנות לא אמורות להיות מושפעות פוליטית, אולם בפועל הדבר לא קורה, והשבר היה בחודשים שלפני בחירות 2015, אז דרעי ואנשיו מצאו בית חדש אצל קול חי, בעוד שאלי ישי וחבריו זכו לבית חמים מצד קול ברמה.
השתתפותו של דרעי בכנס גם הובילה לחרם מצידו של רדיו קול ברמה. בנוסף, באירוע בחרו שלא לקחת חלק גם אנשי קול חי, השבועון משפחה, וגם אתר כיכר השבת
בכנס אתמול לקח חלק גם מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, אבי וייס, שאמר כי "שילבתי כתבים דתיים וחרדים במהדורת החדשות לא מתוך כפייה ולא משיקולי רייטינג, אלא משום שאני מאמין שיש מקום לתת ביטוי לעיתונאים מכל הגוונים בחברה הישראלית". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה