תקשורת ומדיה

i24news מגיע לארה"ב: ישדר 4 שעות יומיות מניו יורק

בפברואר ישיק הערוץ הבינ"ל ישראלי את שידוריו בארה"ב, ראשית בניו יורק ובטקסס, וכבר גייס עשרות עובדים שיעבדו באולפן בטיימס סקוור. היעד הבא: הגעה לאנגליה ואוסטרליה
אלכסנדר כץ | 
ערוץ i24news ביפו (צילום אלכסנדר כץ)
ערוץ i24news נכנס לארה"ב. ב-13 בפברואר הוא ישיק את שידוריו מארה"ב, מאולפן בטיימס סקוור בניו יורק. בשלב הראשון הערוץ ישודר בניו יורק ובטקסס, ובהמשך מתוכננת הגדלת הפריסה לערים ומדינות נוספות בארה"ב, עם דגש על קליפורניה.
הערוץ שכר אולפן מאחת מסוכנות הידיעות הפועלות בעיר, שכר את שירותיהם של כ-40 עובדים - בהם גם פרשנים, והוא צפוי לשדר 4 שעות יומיות ראשוניות מניו יורק, בנוסף לשידורים מהאולפן ביפו. במקביל לאולפן בניו יורק, נפתח גם משרד בעיר ומשרד בעיר וושינגטון.
i24news הוקם ב-2013 על-ידי פטריק דרהי, המייסד ובעל השליטה ב-Altice N.V, שעד כה השקיע בפרויקט עשרות מיליוני דולרים, על פי הערכות בשוק התקשורת הישראלי. ההנהלה הבינ"ל של הערוץ יושבת בנמל יפו והערוץ זמין למאות מיליונים של משקי בית ברחבי העולם, לרבות באירופה, אפריקה, אסיה והמזרח התיכון.
מערך התוכניות של i24news בארה"ב יכלול חדשות וראיונות על עניינים מקומיים ובינ"ל. הערוץ האמריקאי ישדר באנגלית ויספק תכנים מאולפניו בעיר ניו יורק, וושינגטון, תל אביב ופריז. בתקופת ההרצה הראשונית ערוץ i24news יהיה זמין בארה"ב כחלק מ-Optimum TV של Altice USA ובמערכת Suddenlink TV.
הערוץ משדר מאז הקמתו ב-3 שפות – אנגלית, צרפתית וערבית. הוא מעסיק כ-250 עיתונאים מ-35 לאומים שונים. עם השקת השידורים בארה"ב, מתכוון הערוץ בגרסתו האנגלית לשים דרג על ארה"ב. במקביל, בוחנים בערוץ כניסה לטריטוריות שידור חדשות כגון אנגליה ואוסטרליה.
"מה שהחל כחלום של מייסדנו ליצור מקור חדשותי שנותן במה לדיונים ומספר רב של נקודות מבט הפך ל-i24news - ארגון חדשות גלובלי נחשב ומבודל עם רקורד של מצוינות עיתונאית ברחבי העולם", אמר דקסטר גואי, נשיא Altice N.V ויו"ר ומנכ"ל Altice USA. "האסטרטגיה הגלובלית של Altice מתמקדת בתוכן. אנו נרגשים להביא את i24news לארה"ב ולספק תוכן מרענן ומאוזן המעניק נקודת מבט חדשה על אירועים מקומיים ובינ"ל שהצרכנים לא יוכלו למצוא בערוצים אחרים".
פרנק מלול, מנכ"ל i24news מסר: "בחברה שבה לכל דבר יש השלכות גלובליות - החל מפוליטיקה ובריאות וכלה בהשכלה וביטחון - i24newsבארה"ב הוא קול חדש המציג מגוון השקפות לצד ההתפתחויות היומיומיות. אני מצפה לעצב את i24news כך שיהפוך למקור העיקרי לחדשות וניתוחים שוטפים של הסוגיות החשובות ביותר לצופים האמריקאים. אני גאה להציע מודל חדש המשלב מדי יום חדשות מארה"ב, המזרח התיכון ומהעולם כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה