תקשורת ומדיה

מהדורת החדשות של ILTV באנגלית תשודר מדי ערב ב-METV

המהדורה הישראלית תשודר באנגלית מדי ערב מיום ראשון עד חמישי בשעה 22:00. המהדורה תשודר בערוץ 150 ב-HOT ובערוץ 109 ב-yes
משה בנימין | 
ILTV (צילום יח"צ/ צילום מסך)
ערוץ METV - Middle East Television, השייך לרשת לוויין נוצרית שיושבת בקפריסין חתם על הסכם סינדיקציה עם ILTV, וישדר את Israel Daily - המהדורה הישראלית באנגלית מדי ערב מיום ראשון עד חמישי בשעה 22:00. המהדורה תשודר בערוץ 150 ב-HOT ובערוץ 109 ב-yes.
בנוסף למהדורות החדשות Israel Daily, וה-Israel Weekly שמנחה נטשה קירצ'וק, תעלה METV תכניות נוספות של ILTV, הכוללות את One on One עם אלן דרשוביץ; בתוך העניינים בהנחיית סטיב לייבוביץ; Cruising Israel - מגזין טיולים; Flavor of Israel - תכנית בישול, ו-Israel in Style - מגזין האופנה.
"אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם METV בהבאת תכניות של ILTV למזרח התיכון בכלל ולישראל בפרט", אומר ג'ס דולגין, מנכ"ל J Media Group, החברה המפיקה של ILTV. "אם ברצוננו להשפיע על איך שהעולם רואה את ישראל באמצעות החדשות, עלינו להציע נרטיב אלטרנטיבי. זו המטרה של ILTV".
מנהל ILTV, רונן לפלר: "המהלך פותח שוק מקומי גדול מאוד עבור ILTV. עד עכשיו יכלו צופים מקומיים לקלוט את ILTV רק דרך האינטרנט, ועכשיו יוכלו לצפות בנו בטלוויזיה. אנו מעריכים שיש 250,000 דוברי אנגלית בישראל, ואנחנו ב-ILTV משוכנעים שנתח גדול מהקהל הזה יצפה בנו כל ערב, כי הם מעדיפים לראות חדשות באנגלית וזה נוח ונגיש".

תגיות ILTV | METV
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה