תקשורת ומדיה

בתוך מספר חודשים: יוטיוב תציג איום חדש על הטלוויזיה

יוטיוב הציגה לפני כשבוע שירות שיאפשר לגולשים לצפות בטלוויזיה באתר ובמובייל במחיר של 35 דולר עבור 6 חשבונות
משה בנימין | 
המפץ הגדול של יוטיוב? (צילום צילום מסך יוטיוב)
בשבוע שעבר הציגה יוטיוב את מה שנראה כמו האיום הגדול ביותר שלה על רשתות הטלוויזיה הממוסדות, בהמשך ישיר לניסיונות של פייסבוק לפלוש באגרסיביות לתוך אותה הטריטוריה. יוטיוב הציגה (נכון לעכשיו בארה"ב) את יוטיוב TV, שירות שיאפשר לגולשים לצפות בטלוויזיה באתר ובמובייל במחיר של 35 דולר עבור 6 חשבונות. 
אתר ה-TV של יוטיוב יוכל להזרים שידורים חיים ומוקלטים מ-4 רשתות הטלוויזיה ABC, CBS, FOX, NBC, בנוסף ליותר מ-30 ערוצים נוספים ושירותי VOD. עם זאת, המשתמשים לא יוכלו להוריד תכניות ולשמור אותם לצפייה מאוחרת, אלא רק באמצעות שידור Stream בשימוש חבילת גלישה. כמות התכניות שיוכלו להיות מוקלטות במקביל אינה מוגבלת וביוטיוב מציינים גם כי הפעלת תכנית מוקלטת ממכשיר המובייל לא תבוסס על שטח האחסון של המכשיר או החבילה. ההכרזה על השירות החדש והמסקרן נערכה במשרדי גוגל בלוס אנג'לס ולוותה בהזמנת הגולשים להירשם ברשימת המתנה ולהיות מראשוני המשתמשים כשהישרות יהיה זמין. 
גולת הכותרת היא כמובן שוק הפרסום העצום שנפתח, מחדש, בפני יוטיוב. בנוסף למחיר המנוי החודשי החברה תוכל לשדר פרסומות, ואלו יופנו לקהל שהמידע הנצבר עליו נאגר על בסיס יומיומי, מה שיאפשר ליוטיוב להציע למפרסמים פילוח קהלים משוכלל לצד מערכת הגשת פרסומות אוטומטית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה