תקשורת ומדיה

קצת נחת לנתניהו: הברנז'ה לא ממש מחבקת את יגאל סרנה

הביקורת על העיתונאי מתרכזת בעיקר ב"דלק" שהוא נתן לנתניהו במאבקו בתקשורת. ריכזנו חלק מהביקורת, אבל אנחנו מתפלאים מדוע נדם קולם של חלק מהעיתונאים הבכירים בישראל
כתבי אייס |  1
יגאל סרנה (צילום באדיבות הטלוויזיה החינוכית)
התביעה של בני הזוג נתניהו נגד העיתונאי יגאל סרנה, בעקבות פוסט בפרסם בפייסבוק, לא משאיר את הקולגות אדישים. מסריקה של הרשתות החברתיות, קשה למצוא לסרנה תומכים רבים. הדבר עשוי להסב לראש הממשלה בנימין נתניהו נחת רב, בעיקר לנוכח היחסים המורכבים של נתניהו עם התקשורת הישראלית. 
כזכור, אתמול העידו בבית משפט השלום בתל אביב בנימין ושרה נתניהו בתביעתם נגד סרנה, שפרסם בשנה שעברה בפייסבוק על מקרה שהגיע לאוזניו, על פיו בעקבות ריב בין בני הזוג נתניהו, נעצרה שיירת ראש הממשלה בכביש מספר 1, ונתניהו "נזרק" ממכונית השרד. בני הזוג נתניהו מכחישים את האירוע, וטענו לאורך כל התקופה כי מדובר בפוסט שיקרי, עליו הם דורשים פיצוי של 280 אלף שקלים. 
קו ההגנה של סרנה ("אני עיתונאי 35 שנה, אני בא עם כל הניסיון והאמצעים. הם בתוכי. אני יודע להבחין בין שקרנים ללא שקרנים, לשבץ אבן בפאזל. אותו דבר כמו שאתה בא לבית המשפט"), בלי להביא עדים או הוכחות, זוכה לביקורת קשה בקרב הברנז'ה. "נאכל הרבה קש בעקבות האירוע הזה", כתבה קרן נויבך, כמסכמת דעתם של רבים על כך שנתניהו יחגוג על מקרה סרנה בהתנהלותו כלפי התקשורת.
ריכזנו כאן כמה מן התגובות הבולטות, אבל גם תמהים איפה העיתונאים הבכירים שדואגים לחופש העיתונאים, אלה למשל שמובילים תכניות תחקיר בערוצים השונים, אלה שמובילים את המוספים הפוליטיים בעיתונים.
בקיצור, ראיתם עוד תגובות מעניינות? אתם מוזמנים ליידע אותנו.  
אבנר הופשטיין - גל"צ
קרן נויבך - רשת ב'
ברק רביד - הארץ
אמנון לוי - ערוץ 10
אליק מרגלית
איתי רום - הארץ
יפעת ארליך - ידיעות אחרונות
יואב יצחק - NEWS1
דן מרגלית - ישראל היום, ערב חדש
רונן צור - יועץ תקשורת
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יודעים ושותקים
    אריאלה שדרות 03/2017/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    דן מרגלית אמר ''סרנה במצב קשה'', נוייבך אמרה '' נאכל הרבה קש'' ועוד אמירות מהסוג.. להזכירכם שנים לפני משפט קצב ''הנשיא האנס'' כ ו ל ם ידעו על מעשיו של קצב החל לפוליטיקאים וכלה העיתונאים, אבל אני לא בונה על הפוליטיקאים, כי הוא בשר מבשרם וכל פסיקה של בית משפט תהווה תקדים לגביהם. ומה איתכם העיתונאים, במה שונה מצבו של סרנה מכל אחד מכם? הרי ביבי ''טורף על'' משסה בכם חצי מהעם, כבר יותר מידי זמן. מה אתם יודעים ולא אומרים? מה פורסם וכבר ידעתם עליו ? ומה עם הגדרת התפקיד שלכם - כלב השמירה של הדמוקרטיה מהי עמדתכם לגבי הגדרה זו ועד כמה אתם מתנהלים בצילה ביום יום? אם אתם יודעים בוחרים לשתוק או חמור מזה, לנטוש את סרנה, הרי שא ת ם משרתים את ביבי .
    סגור